Stof omkring multikabler?

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Randahl
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Vejle

Stof omkring multikabler?

Indlæg af Randahl »

Når jeg samler flere XLR kabler i ét multikabel med strips for hver halve meter, oplever jeg stadig at de forskellige kabler ligger ret spredt mellem de steder, hvor jeg har sat strips. Findes der noget stof eller net, man kan vikle om et multikabel, inden man monterer strips, så der er hold på hele kablet, uden man behøver sætte strips for hver 10. centimeter?

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg har hele to analoge multikabler jeg ikke bruger længere, så hvorfor dog strippe enkelt kabler sammen. Da alle i pa branchen går i digitale er prisen jo faldet igennem gulvet rent prismæssigt Så for en dunk rødvin f.eks Løgismoses får du et 30 pars/25 m af mig. Giv mig et ring på 40423223...

—sd

Medlemsavatar
Randahl
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Vejle

Indlæg af Randahl »

Tak for buddet Søren, men det er små multikabler til den enkelte musiker, hvor der f.eks. er 3 ind 1 ud.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Værsgo

Jeg bruger selv versionen med lynlås

https://www.av-connection.dk/?ML=1945&g ... 07EALw_wcB



Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
BOBofthePOP
Forum Donator
Indlæg: 404
Sted: Nørrebronx

Indlæg af BOBofthePOP »

Jeg synes selv at den med Velcro er smart. Der kan man tage ledninger ind og ud undervejs hvor man har brug for det. Jeg bruger det selv i studiet. Men tænker det også er smart live, f.eks. fra guitarforstærker hen forbi pedalboardet og hen til stage-boxen.
d(-_-)b
www.facebook.com/weknownothingdk
Producer: We Know Nothing / Klaus Schønning / Michael Barcelona and the World / StenoSaur

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

BOBofthePOP skrev:Jeg synes selv at den med Velcro er smart. Der kan man tage ledninger ind og ud undervejs hvor man har brug for det. Jeg bruger det selv i studiet. Men tænker det også er smart live, f.eks. fra guitarforstærker hen forbi pedalboardet og hen til stage-boxen.
+1

Jeg har arbejdet en del med dem der har lynlås, og de er rigtig gode og laver pæne resultater, men velcro er bare mega smart når der lige skal listes en kabel ind eller ud på strækningen.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar