Hvem er I og hvem laver I live lyd for

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Re: Hvem er I og hvem laver I live lyd for

Indlæg af Christoffer I. N. »

I båsen/"lige foran" anlægget på orange lød subben fin imo, men kom man udenfor båsene var det ét stort bund-virvar..

Medlemsavatar
AudioUnify
Medlem
Indlæg: 1

Indlæg af AudioUnify »

Har langt om længe fået nosset mig sammen til at registrerer mig som bruger her på siden. syntes det er et rigtig godt forum.

Jeg har arbejdet som freelance lyd tekniker i 13 år. Det først band jeg lavede live lyd for var Ludo X der vandt DM i Rock i 1994 og senere blev til Junior Senior, som jeg også lavede det første år. De bands jeg har været mest dedikeret til gennem tiden har været Ludo X, Varano, Slow Trian, MalkinZany, B&B International (Det sejler i effekter) de sidste 4 år her jeg arbejdet med Dúné og er lige startet med at arbejde sammen med Vinnie Who og Freja Lobe. Var fast hustekniker på Rust i 5 år. og i en kort periode på Stengade 30. Jeg har været fastansæt som studietekniker i Focus Recording i Vanløse i 7 år. Var en kort periode i Sun Studiet og hos Dubberman som Dubbing Tekniker. Januar 2010 startede jeg et dansk/tysk firma "Audio Unify" op, med en tysk kollege (som også er monitor mand for Dúné) Audio Unify Beskæftiger sig hovedsageligt salg af pro audio og rådgivning.


http://www.audiounify.com
Vedhæftede filer
mail logo.png
mail logo.png (10.51 KiB) Vist 7135 gange

Default avatar
sheriffen
Medlem
Indlæg: 124

Indlæg af sheriffen »

Jeg vil da godt hører om nogen har Presonus 24/4/2. Da jeg nu har arbejdet med en del gamle Analog / Digital mixer.
Men vil da gerne hører om andre har anskaffet sig den formidable Mixer.

Medlemsavatar
eskild
Medlem
Indlæg: 1686
Sted: Skovlunde / St. Lyngby

Indlæg af eskild »

sheriffen skrev:Jeg vil da godt hører om nogen har Presonus 24/4/2. Da jeg nu har arbejdet med en del gamle Analog / Digital mixer.
Men vil da gerne hører om andre har anskaffet sig den formidable Mixer.

"Hvem er I og hvem laver I live lyd for"

Er det ikke et forkert sted at poste denne ??
.
SeeYou
Eskild



[size=85]www.facebook.com/bj.eskild?fref=ts[/size]

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Nappe skrev:Denne her post er under live lyd og PA og er egentlig myntet på live lyd og PA forummets brugere og ikke generelt lydmaskinens brugere. Den er også postet for at høre hvad de forskellige bruger af grej live og hvem de laver lyd for og hvilket firm de er tilknyttet :wink:
skriver noder

Default avatar
www.ddjs.dk
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Frederiksberg

Indlæg af www.ddjs.dk »

Hejsa... er egentlig ikke sååå meget live-mand - men derfor kan det jo godt interessere en :)
Vi gør os i DJs til bryllupper, DJs til firmafester osv osv.
En sjælden gang imellem laver vi lyd for nogle bands, kunstnere mv. Men kun i forbindelse med anden booking.

Vi benytter en del forskelligt udstyr.
Af PA kan nævnes L'acoustics 112P, RCF TT22A, dB Tech 605D mv.

Mvh. Alexander Wiberg
www.ddjs.dk / Dansk DJ Service

Nyt svar