Hej Lydmaskinister,
Jeg vil gerne Normalize Audio Regions, men hvordan gør jeg det lige?
Jeg synes ikke, at muligheden dukker op under "Functions"?
(Disclaimer: Det er på Logic Pro X 10.6.3, Macbook Pro mid2012, så måske er det fordi det først er på senere versioner, og Help dialogen ringer tilbage ude fra fremtiden?)
På forhånd tak
Normalize Audio Regions i LPX?
Normalize Audio Regions i LPX?
Roland Saint - introverted achievement tripper - there’s something about music #altpop
- Rosenfeldt
- Forum Donator
- Sted: Hørsholm
Har du prøvet med CONTROL + N ?
Det virker desværre ikke - Skærmen flasher hvidt på den dér karakteristiske “lige-dér-der-dummede-du-dig” måde når jeg vil udføre Normalize via key commands.
…men tak!

Roland Saint - introverted achievement tripper - there’s something about music #altpop
- Rosenfeldt
- Forum Donator
Ok. Prøv lige at tjekke det her: https://www.logicprohelp.com/forums/top ... ts-solved/
Forklaringen er, at det er en destruktiv ændring af audio filen.
Derfor giver Logic Pro X ikke lov til at normalize Audio Regions.
Man kan så gå lidt rogue og tillade destruktiv ændring ved at ændre i LPX indstillingerne:
Preferences -> Advanced tools -> Advanced Editing
Man bør dog overveje, om man har lyst til at foretage destruktive ændringer i audio filerne uden at der er nogen vej tilbage. Alternativt kan man i stedet arbejde i kopier af audio files. Eller noget.
Derfor giver Logic Pro X ikke lov til at normalize Audio Regions.
Man kan så gå lidt rogue og tillade destruktiv ændring ved at ændre i LPX indstillingerne:
Preferences -> Advanced tools -> Advanced Editing
Man bør dog overveje, om man har lyst til at foretage destruktive ændringer i audio filerne uden at der er nogen vej tilbage. Alternativt kan man i stedet arbejde i kopier af audio files. Eller noget.
Senest rettet af Rolland ons 12. mar 2025 19:05, rettet i alt 1 gang.
Haha, jeps jeg fandt frem til det samme...! TakRosenfeldt skrev: ↑ons 12. mar 2025 19:02 Ok. Prøv lige at tjekke det her: https://www.logicprohelp.com/forums/top ... ts-solved/

- Rosenfeldt
- Forum Donator