23 UAD plugins, tidsbegrænset rabat

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
ALTF4
Medlem

23 UAD plugins, tidsbegrænset rabat

Indlæg af ALTF4 »

Mailen sagde $79, linket siger €92 uden jeg er logget ind

https://www.pluginboutique.com/product/ ... AD-Product

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Genialt. Tak for deling

Medlemsavatar
Jesper Zar
Medlem
Sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Zar »

Det er 79% rabat og til 92 euro 💡

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Har nappet det. Det er en del år siden jeg har været på UAD vognen (10 år?) men det er godt nok lækkert at kunne være tilbage hos dem nu, uden dongle.
Har siddet og rodet lidt og deres plugins lyder altså godt.

Medlemsavatar
Ruun
Forum Donator
Sted: København Ø.

Indlæg af Ruun »

Selv om de fleste af de inkluderede plugins er over 10 år gamle, så er det alligevel en markant rabat der kan opnåes her. Om ikke andet er det næsten prisen værd, bare det at kunne slippe for at være afhængig af tilkoblet hardware.
A dream is A dream is A dream….

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

79 pct rabat får bare priserne ned i nærheden af hvor de hører hjemme ,..

Det samme med hardwaren hvor man af to omgange
har kunnet købe octa-kortet hos Thomann for 3300 kr inden for de sidste 3-4 mdr

Selve konceptet med ekstra cpu-kraft har fremtiden bag sig ,.. derfor udsalget ,.. og udfasning af PCIe til en start, (de andre typer vil følge),..

Deres plugs er jævnt gode, og nogle enkelte såsom BX20 er unikke, men så heller ikke mere

De dage hvor UAD er de eneste som laver en ordentlig plate-reverb osv osv ,.. er fortid forlængst

Såvidt jeg har forstået kører de fleste af instrumenterne kun native, hvilket er lidt ærgerligt, for det var vel typisk noget hvor man kunne have
brugt cpu-hjælp hvis man har et synth-studie hvor
der spilles med tunge opsætninger "live"

Tror dog ikke at vi skal forvente de seneste native ting portet tilbage så de kan bruge hardware, jeg tror heller ikke at alle de gamle ting bliver skrevet om til
native format, som mange ellers har håbet og troet.

Tænker konceptet har max 4-8 år tilbage før det ikke
længere kastes udviklings-kroner i den hardware-basserede side, drivere, osv,.. overhovedet.

Relativt kort tid hvis man skal vælge overordnet strategi for investering i hardware, samt tid investeret i at mestre og opbygge et bestemt workflow.

Windows-platformen vil nok kunne holde hardwaren
kørende længst, grundet fortsat PCIe support på bundkort, samt mere langvarighed ved OS-opdates
og driver-relaterede dead-ends.

Ironisk nok, for det har ellers altid virket som et firma der sætter PC-folket i anden række 🙂

(dødsdom over PCIe, netop nu, endu et eks. på dette)

De står lige nu tydeligvis i vadestedet, og prøver at sikre deres eksistens-berettigelse på langt sigt
/Dub

Nyt svar