XLN Audio's "Life" vsti

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Sted: Valby ved Kbh

XLN Audio's "Life" vsti

Indlæg af tomcat »

Jeg véd ikke helt, hvad jeg synes. Jeg har ikke prøvet den. Men ham her Grumpy Eye (eller hvad han hedder) er sjov og også ret kær fordi han er så entusiastisk vedrørende det legende element i dette vsti. Selvom det endda kun er den gratis prøve-version, han har.

Måske er der nogen Lydmaskinister, som selv har leget med den og kan sige hvad den er god /ikke-god til? Noget af det, den kan, er helt klart fedt.

Senest rettet af tomcat tirs 2. apr 2024 22:48, rettet i alt 1 gang.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Sonoma 14.5. Logic 11.0.1
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Det er sgu’da fedt!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det lyder grimt ,.. ligesom wavetable-synths :lol:

(men det er vel også en en form for simpel oversize wavetable i langsom udgave)
/Dub

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

DUBTEMPLE skrev: tirs 2. apr 2024 22:29 Det lyder grimt ,.. ligesom wavetable-synths :lol:

(men det er vel også en en form for simpel oversize wavetable i langsom udgave)
Grimt og grimt - alt er vel relativt!? 😁🤘🏼

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Købte den med det samme, man er vel nørd og lider af FOMO :-)
I starten syntes jeg faktisk at det var spild af tid og penge. Men efter at have brugt den en del de sidste par måneder, syntes jeg faktisk den er fed til at komme op med anledes rytmer baseret på de samples du smider i hovedet på den.
Jeg har rodet lidt med at lave mine egne drumracks i Live baseret på de samples og rytmer den kommer frem med.
Jeg kansom udgangspunkt bedst lide at arbejde med midi, hvis det er noget jeg virkelig vil have kontrol over og først når jeg er låst fast commite til audio. Det syntes jeg at jeg har lidt svært ved at finde et brugbart workflow. Som nævnt har jeg prøvet med at Drumracks. Men det er jo lidt spild af tid og bøvet at rode med.
Det er jo heller ikke et billigt plugin, så deeeet :-)
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sequoia - Mac Mini M2 PRO - Dolby Atmos

Nyt svar