Dato ons 20. jan 2021 07:23
Hej doconedocone skrev: ↑lør 16. jan 2021 20:10Hvordan er din konfiguration af strøm til kortet?
Hvilket mærke er dit grafikkort. Jeg syntes at have læst et sted at hvis der er fx. et XFX OC kort brug den for meget strøm men kan kører hvis begge de to strømudtag fra MacPro går i en 8 pole til grafikkort kører kortet ned igeat og bruger derfor ikke så meget strøm - ved ikke om det også gælder ved et Sapphire kort som ellers brude være det bedste til netop en mac pro
Jeg købte mit på computersalg.dkdocone skrev: ↑søn 17. jan 2021 09:18Jag har haft samme problem, dog ikke med et Rx580 kort, men et HD7950 kort.
Jeg Lan bare ikke huske hvordan jeg fik det løst dengang. Kortet kørte også fint under Windows.
Er der ikke noget med at der er to bios i sådan et kort? Man skifter med en lille switch på kortet.
Hvor havde du købt kortet henne? Jer er selv på jagt efter et Rx580 kort til en maskine jeg er igang men at tune.
Hej HugoHugo skrev: ↑man 18. jan 2021 01:49Jeg er så på Win PC og Nvidia, så jeg vil ikke kloge mig for meget. Har dog set det her før. Jeg er næsten sikker på at du har en defekt strømforsyning som smadrer kortet.
Den smadrede det første kort, og nu osse det nye du har sendt retur.
Som sagt jeg er ikke til Mac, men hvis du har mulighed for det så check PSU´en, en måler til det koster omkring 100.- kr.
Tilbage til "Computer & Software"