Til sample-folkene! - Audio Ollie Taste - 3$

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Til sample-folkene! - Audio Ollie Taste - 3$

Indlæg af Christoffer I. N. »

Der står at tilbudet (3$ istedet for 99$) gælder i begrænset tid. Dog ingen dato..
15GB smags-prøver af deres Kontakt biblioteker. Kræver Kontakt 5 full.
Link:
https://www.audioollie.com/taste

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

Kunne ikke få køb til at virke med paypal tidligere, men nu denne gang sørgede jeg for at der også stod noget på adresselinje 2, og nu gik købet da igennem.
19 kr for 15GB moderne Kontakt-samples, det er sgu billy.

Medlemsavatar
EmilZ
Medlem

Indlæg af EmilZ »

Tak for tippet :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

Er igang med at downloade igennem Pulse downloader, som de vil have man skal downloade og installere igennem. Håber på mulighed for at flytte filerne over til en offline installering. Vender tilbage omkring hvordan det går, nu jeg er ganske pessimistisk hvad det angår..
Alternativt må filerne hentes igen, på musikcomputeren.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

Christoffer I. N. skrev:
man 11. jan 2021 18:49
Er igang med at downloade igennem Pulse downloader, som de vil have man skal downloade og installere igennem. Håber på mulighed for at flytte filerne over til en offline installering. Vender tilbage omkring hvordan det går, nu jeg er ganske pessimistisk hvad det angår..
Alternativt må filerne hentes igen, på musikcomputeren.
Opfølgning:
Jeg kan ikke huske den præcise rækkefølge, det er sådan set også irrelevant nu. Jeg bad indledningsvist om at Taste ikke skulle installeres, muligvis da der skulle vælges download sti.
Efterfølgende var der 1 knap mulig, "Install". Så gik den igang med at hente.
Jeg kunne se at filerne lignende et pakket format, rar e.l., i flere dele.
Efter endt download gik den så igang med at installere. Men som med alt andet Kontakt, som ikke skal registreres i Native Access, så er det jo bare et bibliotek man lægger hvor man vil, og det er så hvad der er blevet udpakket. Så jeg flytter de filer der er udpakket over på min musikmaskine.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

Iøvrigt dejligt hurtig download, som de også lover/reklamerer med.

Nyt svar