--sd
Dato fre 15. jan 2021 21:27
Indlæg af Søren Dyhr »
Indlæg af Søren Dyhr »
Indlæg af the19thbear »
Indlæg af Søren Dyhr »
Jeg er blevet frabedt at kommentere på det betimelige i at opgradere til Big Sur, på intel arkitektur ... jeg har rigtigt svært ved at se hvori fordelene ligger i bare at skifte til Big Sur - alene fordi man kan gøre det. Man kan jo også finde sig en eller anden Linux distribution, og så få barberet alle unødigheder væk.... det kan også givetvis være sjovt, hvis man ser det som læringsproces og leg, men temmeligt langt fra bare at få lavet noget musikalsk.
Indlæg af donnievandango »
Indlæg af Søren Dyhr »
Det kan der jo godt være noget om, jeg laver ikke selv musik - men kun lyd til koncerter, og en smule mix af ting jeg selv tracker ... og grundet nedlukningen på grund af Covid-19, står jeg for tiden lidt uden egentlige opgaver - bevares jeg har da også en software udviklings bix ved siden af ... så jeg adspreder mig måske lidt rigeligt på andres bekostning.donnievandango skrev: ↑man 4. jan 2021 16:53For mig giver det ligeså meget mening rent musisk at opgradere til et nyt OS hveranden dag, som at lege besserwesser på et forum hveranden dag, nemlig tæt på null.
Hvis ikke ... så vil jeg gerne, i en verden som føler det magtpåliggende at udvande ethvert tilløb til faglig dygtighed, og hvor meritter nu kun opnås i form af ureflekteret udenadslære.I England var der også eksempler på, at såkaldte maskinstormere tog sagen i egen hånd og forsøgte at destruere netop den teknologi, som de mente ødelagde deres levefod. Mest kendt er det såkaldte Ludditeroprør, som startede i Nottinghamshire i 1811 og var opkaldt efter en mytisk figur, Ned Ludd, som efter sigende førte an i bevægelsen. Ludditerne vendte deres vrede mod den nye industrielle teknologi ikke mindst i tekstilfabrikkerne, som overflødiggjorde den håndværksmæssige produktion og trykkede lønnen. De såkaldte ludditter mødtes om natten og gik samlet til angreb på fabrikker og industrier, herunder brandattentater, indbrud og sabotage.
Indlæg af the19thbear »
Tilbage til "Computer & Software"