Freeze multitrack
Freeze multitrack
Kan man Freeze multitrack? og hvis hvordan? Freeze iconet er der ikke
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas
Div. Guitar og bas
-
- Medlem
- Sted: Copenhagen
Nope, det ville jo være et mixdown af de underlæggende spor.
Ved ikke med andre DAW’s, men i Reaper, ja - jeg gør det ofte.
På samme måde som med et enkelt track: Der er flere veje, men den hurtigste: Højreklik på sporet - Render/Freeze - og vælg den option, der passer.
Og ja, det hørbare resultat er jo det samme som et mixdown af de underliggende spor. Jeg bruger Freeze, hvis jeg ved, at jeg skal tilbage og rode med et eller andet senere, men lige har fået en “genial” ide og har brug for at frigøre lidt processor-power på min stakkels, sløve laptop.
På samme måde som med et enkelt track: Der er flere veje, men den hurtigste: Højreklik på sporet - Render/Freeze - og vælg den option, der passer.
Og ja, det hørbare resultat er jo det samme som et mixdown af de underliggende spor. Jeg bruger Freeze, hvis jeg ved, at jeg skal tilbage og rode med et eller andet senere, men lige har fået en “genial” ide og har brug for at frigøre lidt processor-power på min stakkels, sløve laptop.
Det er når jeg laver stryger med La Scoring Lass 2.5, suger meget cpu. Jeg må bare lave dem på hver sin spor, bare nemmere på den anden måde
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas
Div. Guitar og bas
Det kan jeg så ikke.
Har lavet hver sin spor til stryger, og det bruger underlig nok mindre cpu.
Div. Guitar og bas
Div. Guitar og bas
- Søren Dyhr
- Medlem
- Sted: Rødovre
Man kan jo også gøre sådan her, hvis man ikke har det indbygget i sin DAW:
https://www.voxengo.com/product/recorder/
--sd
https://www.voxengo.com/product/recorder/
--sd