Melodyne 5 Full Review (SOS)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Melodyne 5 Full Review (SOS)

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mest for folk der overvejer springet

Grundet den store interesse for programmet vil jeg lige sige at dette review netop er blevet gratis at læse:

https://www.soundonsound.com/reviews/ce ... ull-review
/Dub

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Jeg har i øjeblikket en M5 Full Trial installeret. Troede at den ikke fungerer på PT 12, men har fået tilbage melding at det gør den.
Har søgt på der forum, og det er ikke ualmindeligt at der kan være problemer med at få det hele til at køre gnidningsløst.
Jeg vil da gerne ha´ den til at køre 100 %, inden jeg brænder ca. 4500.- af.
Vil så lige tilføje at det ikke er lykkedes mig endnu trods alle tips og råd, at få det til at fungere...

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hugo skrev:
lør 21. nov 2020 19:49
Jeg har i øjeblikket en M5 Full Trial installeret. Troede at den ikke fungerer på PT 12, men har fået tilbage melding at det gør den.
Har søgt på der forum, og det er ikke ualmindeligt at der kan være problemer med at få det hele til at køre gnidningsløst.
Jeg vil da gerne ha´ den til at køre 100 %, inden jeg brænder ca. 4500.- af.
Vil så lige tilføje at det ikke er lykkedes mig endnu trods alle tips og råd, at få det til at fungere...
Super at du i det hele taget prøver kræfter med det

Det er på alle måder en tung og nørdet sag ,... og langt over hvad jeg orker :)

Men imponerende
/Dub

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Prøver kræfter og prøver kræfter. Nu skal jeg lige ha´ det til at virke. Det er noget langhåret, men det skal nok lykkes. Jeg plejer at være stædig :)

Nyt svar