Virker Melodyne 5 ikke i Pro Tools 12 ?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Virker Melodyne 5 ikke i Pro Tools 12 ?

Indlæg af Hugo »

Sidder med en trial Melodyne 5 studio, den eneste man kan få lov til at teste i 30 dage gratis.
Alt er "greyed out".
Det fungerer på den måde at man skal recorde sangtracket ind i Melodyne, men "Transfer button" er total inaktiv, ligesom det meste af konsollen.
Har reinstalled et par gange. No luck :(

Celemony skriver at Melodyne 5 understøttes af PT 2018 og højere. PT 12 (som jeg har) er fra 2017. Det ka´ sgu´ da ikke passe at man ska´ ha´ ny DAW hver gang man vil købe ny software???

Er der nogle herinde som har fået Melodyne 5 til at fungere i Pro Tools 12, eller tidligere :?:

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

opdaterings kapløb ad lib

Medlemsavatar
Jens D
Medlem
Sted: København

Indlæg af Jens D »

Vi har adskillige maskiner på mit arbejde, der har Pro Tools 12 og vi kører med Melodyne 5. 5'eren er en lille smule mindre snappy end v4, men det er i småtingsafdelingen og det kører fint. Der må være noget andet galt i dit tilfælde - har du haft en demo installeret før?

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Nej, det er første gang. Har før brugt Waves Tune.

Har downloaded denne her fra Celemony:

https://services.celemony.com/cgi-bin/W ... anguage=en

Har Installeret, det fungerede ikke. Installerede igen, samme problem. Gjort det et par gange.
Som jeg beskriver kan jeg ikke bruge Transfer. Den er helt død.
Jeg bliver osse bedt om at bestemme tempo; fast, variabel, eller elastisk. Her kan jeg heller ikke vælge indstilling.

Nyt svar