Ny mac mini på markedet - hvilken konfiguration skal jeg vælge

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Re: Ny mac mini på markedet - hvilken konfiguration skal jeg vælge

Indlæg af bluefonia »

...det er jo julefrokosttid, så der kan ske meget :-D
iMac i7 3.4Ghz 32 Gb · MacBook Air · Apollo Twin · Adam A7X · Logic / Studio One · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

danstanley skrev:
lør 19. dec 2020 20:25
Øhhh hvor copy and paster du fra Søren?? Har jo intet med emnet at gøre?!?
Jo, skal det virkeligt være snirklet og indviklet for at være god kunst? Det er noget som skifter lidt alt efter hvordan verden omkring anskues ... og valget af værktøjet til udførelsen, afspejles jo af hvad der føles der behøves at skulle udføres.

Hvis man så som udøver, er usikker på om man i sig selv rummer det som skal til, kunne man forledes til at tro at tilfældig jongleren uden antydning af intention eller strategi, altså en slags collage af ting man ikke selv har fremstillet - kun ophængt smagfuldt på hver eneste ledige "gesims" skulle være ret meget andet og mere end blot dårligt udført håndværk.

Jeg har hele tiden sagt at du skal vælge den mindste af de to mini'er med M1 processor, og så skulle du se at få lært dig værktøjet at kende og ikke mindst hvordan du omgår og lever med begrænsningerne. Og så lade være med at blive bange for at ikke kunne slå til med det du har fået fat i... Det handler kun om en håndfuld strategier ikke om værktøjet.

--sd

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Søren Dyhr skrev:
lør 19. dec 2020 22:29
danstanley skrev:
lør 19. dec 2020 20:25
Øhhh hvor copy and paster du fra Søren?? Har jo intet med emnet at gøre?!?
Jo, skal det virkeligt være snirklet og indviklet for at være god kunst? Det er noget som skifter lidt alt efter hvordan verden omkring anskues ... og valget af værktøjet til udførelsen, afspejles jo af hvad der føles der behøves at skulle udføres.

Hvis man så som udøver, er usikker på om man i sig selv rummer det som skal til, kunne man forledes til at tro at tilfældig jongleren uden antydning af intention eller strategi, altså en slags collage af ting man ikke selv har fremstillet - kun ophængt smagfuldt på hver eneste ledige "gesims" skulle være ret meget andet og mere end blot dårligt udført håndværk.

Jeg har hele tiden sagt at du skal vælge den mindste af de to mini'er med M1 processor, og så skulle du se at få lært dig værktøjet at kende og ikke mindst hvordan du omgår og lever med begrænsningerne. Og så lade være med at blive bange for at ikke kunne slå til med det du har fået fat i... Det handler kun om en håndfuld strategier ikke om værktøjet.

--sd
HEHe
Det var også mest minded på svaret til Bluefonia:-)
Jeg har det på samme måde mht. at lære ens værktøjs fordele og ulemper.
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Windows 10

Nyt svar