What the f..... er org.springframework.beans.factory

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

What the f..... er org.springframework.beans.factory

Indlæg af Hugo »

Har fået en start up error jeg aldrig har set før.
En kilometer lang besked, som jeg ikke kan læse mere ud af at der muligvis er en forkert kommunikation med Java :?: :?: :?:

org.springframework.beans.factory.UnsatisfiedDependencyException: Error creating bean with name 'databaseServicesEventHandler': Unsatisfied dependency expressed through field 'loginServiceImpl': Error creating bean with name 'loginServiceImpl': Unsatisfied dependency expressed through field 'entitlementService': Error creating bean with name 'entitlementServiceImpl': Invocation of init method failed; nested exception is java.lang.NullPointerException; nested exception is org.springframework.beans.factory.BeanCreationException: Error creating bean with name 'entitlementServiceImpl': Invocation of init method failed; nested exception is java.lang.NullPointerException; nested exception is org.springframework.beans.factory.UnsatisfiedDependencyException: Error creating bean with name 'loginServiceImpl': Unsatisfied dependency expressed through field 'entitlementService': Error creating bean with name 'entitlementServiceImpl': Invocation of init method failed; nested exception is java.lang.NullPointerException; nested exception is org.springframework.beans.factory.BeanCreationException: Error creating bean with name 'entitlementServiceImpl': Invocation of init method failed; nested exception is java.lang.NullPointerException
at org.springframework.beans.factory.annotation.AutowiredAnnotationBeanPostProcessor$AutowiredFieldElement.inject(AutowiredAnnotationBeanPostProcessor.java:569)

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Er indtil vidre nået frem til at det er umuligt at ændre i, hvis man ikke kan kode.
Til gengæld lader det til at det er noget Ubuntu/Linux crap som jeg har fået sneget ind et eller andet sted, da jeg ikke bruger Java. Det bruger vi jo ikke i DK mere.
Men hvor pokker det gemmer sig har jeg mine problemer med :-x

Nyt svar