TC 2290 kopi beskyttelse

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Chris Wulff
Medlem
Indlæg: 1788
Sted: København

TC 2290 kopi beskyttelse

Indlæg af Chris Wulff »

Hejsa

Jeg har for nydeligt købt TC 2290 plug-in hos Thomann jeg købte bare softwaren, så den Remote der hører til har jeg ikke.

Og kopi beskyttelsen ligger vist nok på min ilok.

Nu har jeg så købt TC1280 en af de andre produkter i serien, og der har jeg købt selve remoten, som så er (hardware)kopi beskyttelsen.

Men skal man betale dobbelt hvis man både vil have hardware (Remote) og software (ilok) kopibeskyttelse

Det er jo tosset hvis jeg skal slæbe rundt på den Remote hver gang jeg skal bruge plug’inet


Nogen der ved noget

Mvh
Christian

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1732
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Måske du kunne ringe og spørge TC selv?
De ved nok bedst, og ligger jo stadig i Aarhusområdet.
Jeg tænker de er servicemindede nok til at ville hjælpe.

Tlf. 89882867.

KennethA
KennethA

Medlemsavatar
Chris Wulff
Medlem
Indlæg: 1788
Sted: København

Indlæg af Chris Wulff »

Tak, det prøver jeg. Men måske man kan få en mail til den danske afdeling? synes mit spørgsmål er sådan lidt mail agtigt :D

Jeg anede ikke de stadig havde afdeling i DK, jeg troede de var fuldstændig opslugt af et konglomerat og at komme i kontakt med nogen fra TC var som at ringe til Facebook.

Sådan virker det ihverfald på https://www.tcelectronic.com/service.html hvis du vil have technical support, så skal du lige aflevere dine Facebook oplysninger eller melder dig ind med Email adresse osv.


Men er der ingen der bruger TC2290 herinde, det er det fedeste plugin jeg længe har købt :D

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Chris Wulff skrev: ons 14. jul 2021 01:18 Men er der ingen der bruger TC2290 herinde, det er det fedeste plugin jeg længe har købt :D
Jeg har overvejet det længe, men TC får så massive drøje hug over deres software support at jeg er lidt lunken ved tanken. Jeg har allerede Echoboy og Replika XT, så hvad tænker du det fede ved TC2290 er udover controlleren?

Jeg kunne læse mig til at man ved lanceringen skulle have controlleren tilknyttet for at virke, men at denne vist er blevet ændret således man nu kan bruge den uden controlleren.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Chris Wulff skrev: ons 14. jul 2021 01:18 Tak, det prøver jeg. Men måske man kan få en mail til den danske afdeling? synes mit spørgsmål er sådan lidt mail agtigt :D

Jeg anede ikke de stadig havde afdeling i DK, jeg troede de var fuldstændig opslugt af et konglomerat og at komme i kontakt med nogen fra TC var som at ringe til Facebook.

Sådan virker det ihverfald på https://www.tcelectronic.com/service.html hvis du vil have technical support, så skal du lige aflevere dine Facebook oplysninger eller melder dig ind med Email adresse osv.


Men er der ingen der bruger TC2290 herinde, det er det fedeste plugin jeg længe har købt :D
TC’s support er bestemt ikke som i gamle dage. Men du får lige det “ægte gamle TC nummer) fra dengang. 87427000. Det har jeg haft held med....

Kh
Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Nyt svar