Tjek lige det her ekko plugin ud....

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Tjek lige det her ekko plugin ud....

Indlæg af bluefonia »

Yes, jeg ved godt, at jeg lige har skrevet her på maskinen, at jeg ikke skulle have flere plugins, men:

https://www.wavesfactory.com/audio-plugins/echo-cat/

...det her er efter min mening helt forrygende. Echo Cat er blandt mange andre kvaliteter.rigtig god til at ligge diskret bag hovedsignalet og bare gøre lyden større og bredere uden at være i vejen på nogen måde

Skærmbillede 2020-10-17 kl. 00.13.39.png
Skærmbillede 2020-10-17 kl. 00.13.39.png (589.33 KiB) Vist 165 gange
iMac i7 3.4Ghz 32 Gb · MacBook Air · Apollo Twin · Adam A7X · Studio One 4.5/Logic Pro X · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg har godt set reklamerne, men jeg har ikke lyttet til demoer. Jeg synes, jeg får alt hvad jeg har brug for i Soundtoys Echoboy. Men jeg vil da lige lytte
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator

Indlæg af bluefonia »

Det var ikke demo-eksemplerne, der fik mig i gryden. Det var, da jeg selv sad og afprøvede pluginnet. Udover mange andre kvaliteter, har den også en fed justerbar mid/side funktion...

Wavesfactory er nogen af de eneste, der kan få mig til at afprøve deres plugins, da jeg generelt synes de laver rigtig gode ting
iMac i7 3.4Ghz 32 Gb · MacBook Air · Apollo Twin · Adam A7X · Studio One 4.5/Logic Pro X · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tror vi er oppe på 5-10 seriøse spillere nu hvad tape-delay angår

Masser af glæde på Gearslutz også:

https://www.gearslutz.com/board/new-pro ... lugin.html

Men stadig svært at sige HELT præcist hvad der skulle gøre dette unikt

I starten var det kun UAD der kunne køre ud i selvocsillering på en overbevisende måde ,.. men det er der vist adskillige der kan også nu

Sidder oppe i min hytte uden tid og mulighed for det store demo

Kikker lidt YT istedet ,...

Hvorfor er disse youtubere bare så anstrængende, klippede, hakkende, og overgearede :luny: :)

/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator

Indlæg af bluefonia »

Jeg synes, jeg får alt hvad jeg har brug for i Soundtoys Echoboy
Ja, den er god, men for mig er interfacet alt for småt og gnidret - så den kan jeg ikke arbejde med
Tror vi er oppe på 5-10 seriøse spillere nu hvad tape-delay angår
Det kan du godt have ret i. Jeg tjekkede lige, hvad jeg egentlig selv har af delay plugins. Mener jeg er godt dækket ind nu....
(de to øverste er Logic´s egne)

Logic pluginmanager.png
Logic pluginmanager.png (20.95 KiB) Vist 73 gange

Nyt svar