Softube Model 84 - Juno 106 klon

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar

Medlemsavatar
Old Dub Dude
Forum Donator
Indlæg: 1179
Sted: 3730

Indlæg af Old Dub Dude »

Jeg ville købe den idag! i reklame mail jeg modtog stod den til 79$ 488 kr men da jeg havde lagt den i kurven og gik til betaling kostede den 99€ 736 kr (begge priser er intro tilbud + voucher modtaget på spam mail)
Jeg skrev til dem og spurgte hvorfor den mærkbare prisforskel? venter svar!
Mer bass i hi-hatten
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Old Dub Dude skrev: tirs 20. apr 2021 20:54 Jeg ville købe den idag! i reklame mail jeg modtog stod den til 79$ 488 kr men da jeg havde lagt den i kurven og gik til betaling kostede den 99€ 736 kr (begge priser er intro tilbud + voucher modtaget på spam mail)
Jeg skrev til dem og spurgte hvorfor den mærkbare prisforskel? venter svar!
Du skal bare tilføje den promo-kode POLYPHONICICON til din kurv, så får du den til €79.

Medlemsavatar
Old Dub Dude
Forum Donator
Indlæg: 1179
Sted: 3730

Indlæg af Old Dub Dude »

Tak - det syns jeg osse jeg havde gjort, men nu kan jeg se at det virker.... bare glem ovenstående rant, nu er der kun kursen $/€ til forskel
Mer bass i hi-hatten
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Lyder sgu da helt i orden hva'.
Og iøvrigt ganske fin intropris. Jeg ved godt alle har en VA eller 10 i arsenalet efterhånden, og mange features er der heller ikke at komme efter her. Men gode tilføjelser hvad angår selve instrumentet, og super bonus hvis man allerede er på Softube Modular, eller evt. Amp Room vognen.

Nyt svar