Kunne bruge lidt feedback på en web applikation for musikere

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
SetlistR
Medlem
Sted: København

Kunne bruge lidt feedback på en web applikation for musikere

Indlæg af SetlistR »

Hej med alle jer musikere derude! :)

Jeg arbejder lige nu på en web applikation for musikere over hele verdenen. Platformen skal fungere som et nyttigt værktøj for musikere hvor de kan hoste / skrive ind og gemme alle deres lyrikker og akkorder. Udover at have al deres materiale til at ligge i skyen, kan de også hurtigt og let lave sætlister til events samt dele materiale mellem band-medlemmer.

Jeg er kommet så langt med den at jeg har en gratis version lagt ud på den offentlige hjemmeside, men jeg kunne godt bruge nogle stykker til at oprette en gratis bruger og give lidt feedback på hvad de synes om selve produktet. Lige nu har platformen 20+ brugere, men det er svært at få ud af brugerne hvad de synes der kunne forbedres samt hvilke funktioner de synes der er vigtige at få med for at gøre produktet endnu mere brugbart.

Jeg håber at nogen af jer vil være interesseret i at give en lille hånd i musikkens ånd og oprette en gratis bruger samt give lidt feedback så jeg kan forbedre og udvikle produktet videre.

Min vision med platformen er at musikere skal kunne hoste al deres materiale i skyen samt let og hurtigt kunne vedligeholde det. Udover det skal det være let for musikere at lave sætlister til events samt deles om vedligeholdelses arbejdet af bands materiale. SetlistR skal også kunne bruges under gigs ved at klikke start på en sætliste, så at man scroller igennem sangene man har valgt.

Jeg håber at se nogen af jer på platformen og vil sætte utrolig meget pris på en kærlig hjælpende hånd med lidt feedback.

Du kan registrere dig gratis og komme i gang på kun 2 sekunder her: https://setlistr.app/register.
SetlistR - Skab lyrik, sætlister og del band-materiale med dine gruppemedlemmer.

Register dig gratis: https://setlistr.app/register

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

Der er sikkert nogen der kan bruge det til noget
så held og lykke med app

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hvis du ønsker danske kunder, så opgiv prisen i DKK osv.

Hvis jeg som band-leader har en betalt premium konto, kan en ven/musiker som kommer på besøg så koble på den med et gratis konto for en aften og tilgå hele setlisten, eller kræver det at alle medlemmer betaler premium?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
SetlistR
Medlem

Indlæg af SetlistR »

Hald skrev:
tirs 15. sep 2020 09:16
Hvis du ønsker danske kunder, så opgiv prisen i DKK osv.

Hvis jeg som band-leader har en betalt premium konto, kan en ven/musiker som kommer på besøg så koble på den med et gratis konto for en aften og tilgå hele setlisten, eller kræver det at alle medlemmer betaler premium?
Hej :) Som betalingsmodellen ser ud nu kræver det at hvert bandmedlem har en premium konto for at kunne tilgå band-materialet, men denne premium konto kommer til at koste det som svarer til 7,- DKK pr måned. Jeg har planer om at der senere skal udvikles på web applikationen så att man kan præ-indstille sange til eksempelvis pedal boards, så når man er koblet sammen med sit smart-udstyr og man åbner lyrikken, så skifter udstyret automatiskt til det ønskede preset.

Jeg vil helt sikkert tage det med i udviklingsplanen at vise den lokale valuta i stedet for en svensk pris, eller at man selv kan vælge valutaen som skal vises.
SetlistR - Skab lyrik, sætlister og del band-materiale med dine gruppemedlemmer.

Default avatar
SetlistR
Medlem

Indlæg af SetlistR »

derermusikanten000 skrev:
man 14. sep 2020 08:38
Der er sikkert nogen der kan bruge det til noget
så held og lykke med app
Tak skal du have :) Jeg håber helt sikkert også at der er nogle musikere som kunne anvende appen.
Jeg ved hvert fald at jeg selv havde brug for en sådan tjeneste da jeg tog ud som musiker.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hvordan adskiller din app sig fra SetList Maker og OnSong. Det lyder som om, du er ved at bygge det samme.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar