Hvad skal I ha' gratis ved Plugin Alliance?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Re: Hvad skal I ha' gratis ved Plugin Alliance?

Indlæg af the19thbear »

Jeg er sindssyg og gider ikke ha noget. Orker næsten ikke flere plugins. Vil hellere blive bedre til dem jeg har.
Anti-gas

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

enig - og nu vil jeg bare for en tid kun bruge min guitar og min stemme, lidt Eq og rev og så forhåbentlig lave nogle gode tekster på Dansk ( tilbage til virkeligheden )
Men jeg er jo også fra en tid hvor man dårligt nok havde en båndoptager.

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Jeg skal heller ikke ha´ mere af slagsen :-).

Har startet en tråd om det viewtopic.php?f=1&t=82682
iMac i7 3.4Ghz 32 Gb · MacBook Air · Apollo Twin · Adam A7X · Studio One 4.5/Logic Pro X · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg har 12 plugins hos Plugin Alliance som ikke er installeret/aktiveret. For mig er det mere det principielle i at man kan få noget gratis. Om det bliver brugt er en anden sag... :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:
man 5. okt 2020 23:56
For mig er det mere det principielle i at man kan få noget gratis. Om det bliver brugt er en anden sag... :-D
Samme her, og i flere tilfælde er et plug jeg aldrig har brugt blevet en "step-stone" til at få andre plugs billigt

F.eks. Eventide ,.. de gav over en årrække 2-3-4 plugs væk ,..

Den dag, flere år senere, jeg ønskede mig den store bundle, og der kom et kæmpe tilbud, så var prisen yderst fordelagtig fordi jeg gennem nogle
år havde registreret disse gratis plugs, og prisen blev differentieret efter hvor mange plugs man havde i forvejen

Men OK med Eventide er vi også oppe i en helt anden kaliber og substans end PA tingene IMHO sådan generelt
/Dub

Nyt svar