Plug in i Roland Cloud problemer

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
JeEA
Medlem
Indlæg: 508

Plug in i Roland Cloud problemer

Indlæg af JeEA »

Hej Alle

Jeg er på den. Jeg fatter ikke Cloud.
Har en system 1 og har købt promars, men kan ikke komme videre end til at den er købt og installeret.

Jeg har ingen ide om hvor den er. Har ikke valgt nogen sti til noget som helst. Jeg er sgu blank

Når jeg vælger library står der installed i Cloud manageren. Men alt jeg har er en linie tekst at kigge på.
Hvor Er min software?

Håber nogen her kan hjælpe. Har også skrevet til Roland support.

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Nu skriver du ikke hvad system du er på, men har du prøvet at søge dit drev?

eller se lige denne og gå frem til 4.09 min. tror det er det du leder efter :-D
Cubase 11 pro

Default avatar
JeEA
Medlem
Indlæg: 508

Indlæg af JeEA »

Hejsa
Det er korrekt. Beklager
Jeg bruger MacBook pro med maverick osx
På intet tidspunkt ligner mit setup det i videoen bortset fra den sorte skærm med menuen til Venstre
Jeg var min hd igennem og under Cloud plug-in var der ingen promars.

Som om den skriver installeret, men er der ikke.

Jeg installerede demoen tilbage i 2015 og den er på og virker, dog som expired med dårlig lyd periodisk. Har spurgt Roland om de ikke bare kan verificere denne og afventer svar.

Måske det er derfor Cloud ikke virker. Den gamle er måske i vejen?

Nyt svar