Logic Pro X 10.5 er ude

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Re: Logic Pro X 10.5 er ude

Indlæg af bluefonia »

Nej, de skal ikke købes. Åben Logic og gå: Logic Pro > Sound Library > Open Sound Library Manager. Der kan du downloade det, du mangler
iMac i7 3.4Ghz 32 Gb · MacBook Air · Apollo Twin · Adam A7X · Logic / Studio One · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

bluefonia skrev:
lør 13. jun 2020 22:10
Nej, de skal ikke købes. Åben Logic og gå: Logic Pro > Sound Library > Open Sound Library Manager. Der kan du downloade det, du mangler
:thumbup:
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Når du har Logic er der ikke yderligere tilkøb. Men der kan godt være nogle yderligere ekstra downloads. Kaldet "Download additional content"

Jeg tror det er i Logic menuen.

Edit: jeg havde ikke set at der var blevet svaret.. Jeg finder selv ud.. 🙄
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

:dollargrin: ...du er da ellers tidligt oppe sådan en søndag morgen...
iMac i7 3.4Ghz 32 Gb · MacBook Air · Apollo Twin · Adam A7X · Logic / Studio One · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fra Native Instruments:

Following recent updates to Logic Pro X that led to some users experiencing crashes, we’ve now resolved issues for CRUSH PACK, MOD PACK, REPLIKA and REPLIKA XT.

Head to Native Access to download the latest version of your products, which will include the fix.

If you have any further questions, go to our support area and we’ll be happy to help.

Medlemsavatar
Dex
Medlem
Sted: Odense

Indlæg af Dex »

Nogen som ved hvor meget ram Logic X kan benytte?

Har søgt på nettet og kan kun finde minimum krav til ram....

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Tror ikke der er nogen øvre realistisk grænse for hvor meget RAM LPX kan adressere i dag.

Forudsat at du kører en ny version af macOS med 64 bit adressering, så er det vist mere en praktisk end teoretisk begrænsning.

Til alm. musikproduktion burde 32 GB være mere end rigeligt. 16 til mix/mastering.

Over 32 giver primært mening til store orkestrale ting eller andet med ekstremt samplebehov.

LPX som app har ingen øvre grænse, hvad jeg kender til.

Nyt svar