Catalina?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Catalina?

Indlæg af pede »

Hey

Hvor mange har opdateret til Catalina?

Og hvordan kører det?
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Har lige købt ny Mac, som er født med Catalina.

Fik den downgraded af Cyber Farm til Mojave, da Catalina ikke kan køre en del software jeg skal bruge (32 bit).

Så Catalina er ikke klar til prime time her.

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

Okay de fleste plugs jeg har er 64 bit, men tror jeg venter
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg er lige gået på Mojave og venter - jeg kan godt nære mig.

Medlemsavatar
Old Dub Dude
Forum Donator
Indlæg: 1179
Sted: 3730

Indlæg af Old Dub Dude »

Catalina, LIVE 10 og det kører perfekt. Bruger kun lidt Softube plugins og 3 stks af TC's "desktop" plugins (med controller) udover DSP og FPGA effekter i mit Antelope Synergy Core 8 lydkort. Efter mange år med rent hardware setup er jeg svært tilfreds med mit nye hybrid setup med Analog Four mk2, Analog Keys, Model:Cycles og OP-1, alt er clocket fra LIVE men jeg bruger maskinernes indbyggede sequencere.... true bliss
Mer bass i hi-hatten
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

:thumbup:
Old Dub Dude skrev: søn 3. maj 2020 21:07 Catalina, LIVE 10 og det kører perfekt. Bruger kun lidt Softube plugins og 3 stks af TC's "desktop" plugins (med controller) udover DSP og FPGA effekter i mit Antelope Synergy Core 8 lydkort. Efter mange år med rent hardware setup er jeg svært tilfreds med mit nye hybrid setup med Analog Four mk2, Analog Keys, Model:Cycles og OP-1, alt er clocket fra LIVE men jeg bruger maskinernes indbyggede sequencere.... true bliss
:thumbup:
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Nyt svar