Ny Studiecomputer - Hjælp!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
MrBacon
Medlem

Re: Ny Studiecomputer - Hjælp!

Indlæg af MrBacon »

Hvis du har mod på at installere WIndows selv, kan du sagtens spare lidt penge. Men det er nu meget rart bare at modtage noget, der virker ...
https://www.pricerunner.dk/pl/294-46672 ... ign-Priser
https://www.edbpriser.dk/soegning?q=win ... g=relevans

Edit: hov, jeg ser at hos mm vision kommer computeren installeret med windows men uden produktnøgle, hvis du fravælger windows - så kan du lige så godt spare de 799/999 og købe en licens det billigste sted og selv taste den ind.
Senest rettet af MrBacon ons 8. apr 2020 20:29, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
RicoRadio
Medlem
Sted: Holbæk

Indlæg af RicoRadio »

Jeg vil også gerne lige give mm-vision et thumps up. Jeg har lige købt en i9 workstation hos dem, og alt kører rigtig fint.
Jeg synes også priserne er til at føle på.
Min kammerat har også lige modtaget hans maskine fra samme sted og haft en god oplevelse :-)
[size=85]Hvis ikke JEG kan, kan alle andre[/size]

Medlemsavatar
Whatsoever
Medlem

Indlæg af Whatsoever »

I skal alle have mange tak for hjælpen, og for de gode råd og indputs.

Jeg har nu valgt en Vision W915 Workstation fra MM Vision med I9 og opgraderet SSD efter Mr. Bacons anbefalinger, så det bliver skide spændene at se hvad den dur til! Jeg skal nok lige høvle noget feedback ind her, men jeg går ud fra at den virker upåklageligt, da jeg kan læse at mange af jer herinde har gode erfaringer med computere fra MM Vision. Tak igen, lydmaskinen!

Edit: Beklager jeg ikke lige har fået svaret jer alle, men jeg har læst hvert et opslag i har lavet! :D

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem

Indlæg af MrBacon »

Whatsoever skrev:I skal alle have mange tak for hjælpen, og for de gode råd og indputs.

Jeg har nu valgt en Vision W915 Workstation fra MM Vision med I9 og opgraderet SSD efter Mr. Bacons anbefalinger, så det bliver skide spændene at se hvad den dur til! Jeg skal nok lige høvle noget feedback ind her, men jeg går ud fra at den virker upåklageligt, da jeg kan læse at mange af jer herinde har gode erfaringer med computere fra MM Vision. Tak igen, lydmaskinen!

Edit: Beklager jeg ikke lige har fået svaret jer alle, men jeg har læst hvert et opslag i har lavet! :D
Fedt. Skriv om dine erfaringer, når den er oppe og køre

Medlemsavatar
Whatsoever
Medlem

Indlæg af Whatsoever »

MrBacon skrev:
Whatsoever skrev:I skal alle have mange tak for hjælpen, og for de gode råd og indputs.

Det skal jeg gøre! :-D

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

PRO understøtter flere RAM
PRO kan tale flere sprog
I PRO kan man slå update fra. Det kan man ikke i Home.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

En ting, jeg er ret glad for i min MM-Vision maskine er, at jeg valgte en silent strømforsyning (som jeg selv måtte sende til dem), og at jeg bestilte en vildt overdimensioneret CPU cooler - Jeg hører aldrig min maskine, ligegyldigt hvor hårdt den arbejder.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem

Indlæg af MrBacon »

Whatsoever skrev:
tors 9. apr 2020 14:01
MrBacon skrev:

Det skal jeg gøre! :-D
Hvordan kører det hele? Acceptabelt? Eller har du ikke fået den endnu pga covid-19?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Smittefar skrev:
tors 9. apr 2020 14:59
En ting, jeg er ret glad for i min MM-Vision maskine er, at jeg valgte en silent strømforsyning (som jeg selv måtte sende til dem), og at jeg bestilte en vildt overdimensioneret CPU cooler - Jeg hører aldrig min maskine, ligegyldigt hvor hårdt den arbejder.
Lækkert! Ja det er nogle gode komponenter at gå all-in på, både for støj, men også computerens "helbred" efter mange år.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem

Indlæg af MrBacon »

Han kom sgu aldrig online igen...

Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Sted: Odense

Indlæg af Seskho »

MrBacon skrev:
tors 21. maj 2020 15:20