Data recovery

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
KimSteff
Medlem

Data recovery

Indlæg af KimSteff »

Hej. Jeg har desværre smadret mit ssd drev med mange af mine logicX projekt filer på. Partition fejl!
Har været hos en "ekspert" i data recovery, men har fundet ud af at de programmer der bruges til at gendanne kun supporter visse fil typer. Og ingen vi/jeg kan finde supporter LogicX fil typer!!!
Er der en der nogensinde har haft held med at få gendannet tabt LogicX filer grundet partition fejl ?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg tror desværre ikke at der er meget håb, audiofiler kan man nok godt, men selve projektet tror jeg ikke der kan lade sig gøre da det er en sammensætning af en masse filer.

De her påstår at de kan noget, men som jeg lige skimter det over ser det kun ud til at de gendanner lydfilerne igen som f.eks. Wav og MP3 osv..

https://www.stellarinfo.com/blog/recove ... -from-mac/

Vil nok sige at du bliver nødt til at gendanne fra Backup hvis du havde sådan en, og om ikke andet fremover bør du altid have sådan en.

Partitionsfejl på SSD lugter af at den er på vej i gulvet, jeg ville ikke stole på den fremover.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar