5 x expansion pack til Vengeance Avenger

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Sted: DK

5 x expansion pack til Vengeance Avenger

Indlæg af SLL »

Fandt nedenstående tilbud i link, som jeg syntes er super godt. Vengeance' egen normale vedledende pris er på > 400 kr. pr. expansion, mega dyrt.
For lidt over 900 kroner kan du få 5 her. Det er omkring 180 kr. pr. exp., som er mere fornuftigt:

https://www.sweetwater.com/store/detail ... ack-pick-5

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Syntes jeg har har haft problemer med at købe fra sweetwater uden for usa ,... længe siden godt nok

Samme med download software fra Guitar-Center iøvrigt

De fældede mig på IP eller kort-data

Men der er sikkert en måde at omgå det om nødvendigt
/Dub

Medlemsavatar
metal
Medlem
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Virkede fint her. Tak for tippet!

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator

Indlæg af SLL »

Lige nu har jeg brugt / hentet en af mine 5 expansions. Jeg hentede Funky House, er egentlig er ok.
Men jeg er godt nok i tvivl med de andre 4 exps?! Men jeg bare vente til der kommer nye exps.

Der er nu ellers nok med expansions. Syntes bare ikke Vengeance' exp intro videoer rammer mig 100%, den det musik jeg laver.
Var også hooked på Deep House exp, men syntes ikke det lyder som det oldschool deep house jeg lytter til. Jeg syntes det lød lidt for "pænt" :-)

Tech House og Synthwave ser ok ud, men er igen i tvivl. Kunne godt tænke mig en Nu Disco exp :-)

Bigtone's exps plejer at være ret lækre, godt lydende, men er i tvivl om det bliver lidt for meget techno / undergrunds agtig. Så nemt er det ikke.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Enig i at deres expansion demoer ikke lige lyder helt som forventet. Meget af det lyder faktisk ens, sådan genre mæssigt. Jeg synes også Deep House pakken lød mere som noget Tropical, men har valgt den alligevel. Tog de 2 Bigtone packs fordi han aldrig skuffer med hans kvalitet. Det er dog lidt en blandet landhandel men det kan jeg nu godt bruge i de forskellige projekter jeg laver. Valgte at tage pladen fuld nu og så må det være det. Sprang også på Tech House og Funky House pakkerne. Vil nok bare selv lave de lyde som jeg synes der mangler.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

SLL skrev:Lige nu har jeg brugt / hentet en af mine 5 expansions. Jeg hentede Funky House, er egentlig er ok.
Men jeg er godt nok i tvivl med de andre 4 exps?! Men jeg bare vente til der kommer nye exps.

Der er nu ellers nok med expansions. Syntes bare ikke Vengeance' exp intro videoer rammer mig 100%, den det musik jeg laver.
Var også hooked på Deep House exp, men syntes ikke det lyder som det oldschool deep house jeg lytter til. Jeg syntes det lød lidt for "pænt" :-)

Tech House og Synthwave ser ok ud, men er igen i tvivl. Kunne godt tænke mig en Nu Disco exp :-)

Bigtone's exps plejer at være ret lækre, godt lydende, men er i tvivl om det bliver lidt for meget techno / undergrunds agtig. Så nemt er det ikke.
Deephouse er jo ikke Deephouse mere :-)

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator

Indlæg af SLL »

lakris skrev:
SLL skrev:Lige nu har jeg brugt / hentet en af mine 5 expansions. Jeg hentede Funky House, er egentlig er ok.

Deephouse er jo ikke Deephouse mere :-)

Enig. Jeg følger ikke med stilarterne mere, og de sub genre som opstår. Men alle gamle stilarter - dance, club, techno, deep/tech/funky house osv., har helt sikkert ændret sig til noget andet nu til dags.

Mht. Avenger exp's, så ender det nok med - synthwave el. deep house, bigtone1,2, tech house. Cinematic 1 og 2 er faktisk også super godt lydende / interessante. Jeg får bare aldrig brugt lydende.

Det fede er, at du også får en god røvfuld kicks, snares osv. med, som lyder godt. Men der er så meget i Avenger synth'en, så jeg bliver sikkert aldrig færdig med at komme igennem alle features. Dog skal jeg have sat mig 110% ind i FM OSC delen, konstruktion af "dunk" basser, PWL/SAW basser... som igennem det jeg har prøvet, er ret nemme at lave. På min gamle TX81z er det noget mere bøvlet :-)

Nyt svar