converter Midi-track til Instrument-track

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem
Indlæg: 206
Sted: Bangkok

converter Midi-track til Instrument-track

Indlæg af dr_tolle »

Her et spoergsmaal som ligger i forleangelse af min forrige post vedr. miditracks VS instrumenttracks.

Er der nogen der har en ide til hvorman konverterer miditracks til Instrumenttracks ? Altsaa inklusiv at migerere de tilkoblede VST-instrumenter fra racket til Instrument tracket.

Venligst Dr Tolle

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Det kunne være du skulle præcisere hvilken DAW der er tale om, for at gøre det nemmere at svare på :)

Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem
Indlæg: 206
Sted: Bangkok

Indlæg af dr_tolle »

Opdateret min profil. Der skulle være det nødvendige info nu.

Venligst Dr Tolle

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Det ville være en ekstra serivice, hvis man ikke skal ind & lede efter det i din profil.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Indlæg: 856
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

Instrument track, er det ikke et vst/au track? Og de bruger vel midi, så er det vel bare at flytte din midi region? Eller misforstår jeg problemet?
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem
Indlæg: 206
Sted: Bangkok

Indlæg af dr_tolle »

The green 9 : Hvis man skal convertere et midi tracks til et instrument track saa skal det tilkoblede VST instrumentet ogsaa migreres og det er det der er lidt tricky. Men kan selfoelgelig goere det manuelt men det kunne være fedt hvis der var en smartere maade at goere det paa.

Graceville : PC - windows 10 - Cubase pro 10

Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem
Indlæg: 206
Sted: Bangkok

Indlæg af dr_tolle »

Det var der ikke fandt jeg ud af. saa jeg har nu konverteret alle mine midi spor til Instrumentspor - manuelt.

Men jeg kan sige at det er en keampe fordel at bruge instrument tracks til dem der stadig heanger i Midi tracks

Nyt svar