Native Instruments sommerudsalg

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Sted: På kanten

Re: Native Instruments sommerudsalg

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg spejler mig bare i jer. Jeg er ikke en skid bedre selv. :dollargrin:

Hej - jeg hedder Hans. Jeg er pluginindkøbsmisbruger. :-P

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

GS er ramt, og en er allerede faldet i,..

Det er vist nu Anti-GAS netværket skal træde i karakter :-)
/Dub

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Resistance is futile!

Come to the Dark side!

D’ sjaw![emoji4]

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

I må redde jer selv, jeg er fortabt (igen).

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Tror jeg falder i igen
skriver noder

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Vi synker sammen - trukket ned af tung software.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator

Indlæg af bryla »

Jeg er i sandhed en svag mand.
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

I skuffer mig gutter, især Bryla,...

Jeg er stadig clean 8-)
/Dub

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator

Indlæg af bryla »

Jeg købte endda the works
skriver noder

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator

Indlæg af bryla »

bryla skrev:Personligt synes jeg de er ubrugelige i deres essentials version. Kan ikke se at pro versionen skulle gøre det bedre.
Må trække det i mig.

Flere mics gør stadig ikke forskellen, men i den fulde symfonipakke er artikulationerne bedre splittet op. Er stadig ikke fan af legatoerne men de korte artikulationer lyder virkelig godt.

Percussion halter, så tror umiddelbart, woodwind ensembles skal bygges ind i min template. Derfra må jeg lige se, hvad der skal bruges.
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hvorfor kigger jeg først nu på hvad man får i Komplete 12 for 100€? Kan opgradere til Kontakt 6 for 50€, Massive X for 150€.. Det ville jo næsten være dumt ikke at hoppe på Komplete istedet. Nogle andre spændende ting med i Komplete.
Det bliver nok næste år.. Når nu Kontakt 6 biblioteker ikke er slået igennem endnu, og jeg iforvejen ikke køber mange nye samplebiblioteker, så er det ikke nødvendigt på nuværende tidspunkt.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist

Christoffer I. N. skrev:Hvorfor kigger jeg først nu på hvad man får i Komplete 12 for 100€? Kan opgradere til Kontakt 6 for 50€, Massive X for 150€.. Det ville jo næsten være dumt ikke at hoppe på Komplete istedet. Nogle andre spændende ting med i Komplete.
Det bliver nok næste år.. Når nu Kontakt 6 biblioteker ikke er slået igennem endnu, og jeg iforvejen ikke køber mange nye samplebiblioteker, så er det ikke nødvendigt på nuværende tidspunkt.
Rettelse:
Jeg kan købe Upgrade for 199€. Det giver også noget bedre mening.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Udsalget er slut nu og jeg klarede det! Opgraderede ikke! Er edermanemig stolt af mig selv nu ! :lol:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist

K-Bee skrev:Udsalget er slut nu og jeg klarede det! Opgraderede ikke! Er edermanemig stolt af mig selv nu ! :lol:
Samme her. :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

Christoffer I. N. skrev:
K-Bee skrev:Udsalget er slut nu og jeg klarede det! Opgraderede ikke! Er edermanemig stolt af mig selv nu ! :lol:
Samme her. :-D
Vi er såååår døktiiiiigeee! :dollargrin:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Yep, jeg er også stolt, og stadig clean,.. både med NI og Izotope :-)

NI har nu en fin, pris-rimelig, og transparent politik, de er sgu ok, det blir bare ikke denne gang

Men Izotope begynder at pisse mig lidt af, tror jeg sætter dem på "hold" ligesom med UAD, hvilket vel reelt betyder at de ryger helt ud af systemet hvis det skulle blive muligt

IK-multimedia er vist også fortid, heldigvis,...
DUBTEMPLE skrev:I skuffer mig gutter, især Bryla,...

Jeg er stadig clean 8-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

DUBTEMPLE skrev: NI har nu en fin, pris-rimelig, og transparent politik, de er sgu ok, det blir bare ikke denne gang
Absolut. Det er jo ikke de billigste pakker. Men der er god kvalitet - og det at man ikke er tvunget til at opdatere hvert år - og der kan gå mange år imellem til samme pris - finder jeg meget sympatisk.
DUBTEMPLE skrev: Men Izotope begynder at pisse mig lidt af, ...
Først og fremmest er det bare utroligt så rodet og uigennemskuelig deres opgraderingsside er - og det virker nogle gange til at være lidt tilfældigt om man får rabat eller ej - og hvad den så er på.

RX7 og Vocalsynth 2 ville jeg meget nødigt undvære. Men resten siger mig ikke noget synderligt.

Medlemsavatar
NilsOlav
Medlem
Sted: Vanløse

Indlæg af NilsOlav »

Har hentet og installeret Komplete 12 som opgradering fra Komplete 11. Desværre var der ikke en eneste manual med i download-pakken. :( Visse dele af pakken - samplede klaverer, f.eks., behøver egentlig ikke en manual, men andre, som Kontakt 6, Creator Tools eller MAssive X, har en masse features det kunne være nyttigt at kende til. Jeg har nu - manuelt - hentet samtlige 62 manualer hos NI. :puke: Med de 170 GB, den samlede, downloadede pakke fylder, kunne de vel nok have sneget de sidste 290 MB med som manualerne fylder. Der er vist plads til forbedring... :roll:
We don't make mistakes - we do variations.

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

NilsOlav skrev:Har hentet og installeret Komplete 12 som opgradering fra Komplete 11. Desværre var der ikke en eneste manual med i download-pakken. :( Visse dele af pakken - samplede klaverer, f.eks., behøver egentlig ikke en manual, men andre, som Kontakt 6, Creator Tools eller MAssive X, har en masse features det kunne være nyttigt at kende til. Jeg har nu - manuelt - hentet samtlige 62 manualer hos NI. :puke: Med de 170 GB, den samlede, downloadede pakke fylder, kunne de vel nok have sneget de sidste 290 MB med som manualerne fylder. Der er vist plads til forbedring... :roll:
Hos mig ligger dokumentationen som beskrevet her: https://support.native-instruments.com/ ... -#chapter1

Nyt svar