[ULØBER 3.Juni] 50 pct på Cubase - Inklusiv updates, upgrades, crossgrades

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

[ULØBER 3.Juni] 50 pct på Cubase - Inklusiv updates, upgrades, crossgrades

Indlæg af DUBTEMPLE »

[Overskrift rettet]

Så det ved tilfælde

Anbefaler ikke selv Cubsse, men S1

Crossgrade på Pro 10 dog nede på 166 usd hos JRR

Knap 1100 kr vist nok

Tænkte på om nogen af deres fede synths var inkluderet, men den leveres vist kun med noget amputeret, eller meget begrænset

Ligeledes ser der ikke ud til at åbne sig nogle genveje til en billig pris på Halion i denne forbindelse

Cubase i sig selv vel pointless til noget som helst, hvis man ikke tænker at skifte platform ?

Men for nogle vil dette være en skarp pris hvis Pro 10 står på ønskelisten, og man har noget at crossgrade med
Senest rettet af DUBTEMPLE ons 22. maj 2019 14:40, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Heine
Medlem
Indlæg: 356
Sted: Århus

Indlæg af Heine »

Cubase Pro 10 er altid fuld pakke. Mindre versioner hedder Artist eller Elements (i stedet for Pro).
Her er en oversigt over "alt", der følger med: https://new.steinberg.net/cubase/compare-editions/
Heine Svendsen, Indigo 2
Musik-PC'er: https://www.indigo2.dk/i2pc

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Heine skrev:Cubase Pro 10 er altid fuld pakke. Mindre versioner hedder Artist eller Elements (i stedet for Pro).
Her er en oversigt over "alt", der følger med: https://new.steinberg.net/cubase/compare-editions/
Takker, af "amputeret" kan jeg nu som minimum se nogle SE-versioner af instrumenter samt Padshop der skal opgraderes til Pro, selvom man køber Pro 10

Det var det jeg mente, er som sagt ikke selv ud i et skift

Anyway, for dem der overvejer tilbudet bare grundet instrumenter og effekter, kan alle disse så launches problemfrit i en anden host ?

(S1, Reaper, osv, har jo instrumenter bundet til eget format)

Og vil licens til Pro 10 være en fordel ift rabat på Halion på et senere tidspunkt ?
/Dub

Medlemsavatar
Heine
Medlem
Indlæg: 356
Sted: Århus

Indlæg af Heine »

Ja, selvfølgelig. Jeg misforstod dig mht. "amputeret".
Jeg kan bruge VST-intrumenterne fra Cubase Pro i mit Studio One 3 Pro.
Der kan ikke opgraderes fra HALion Sonic SE, desværre, men der kan jo komme et specielt tilbud, som det de kører fra og med i går og frem til 3. juni med 50% på alle fulde pakker af Cubase og Crossgrade til Cubase Pro.
Heine Svendsen, Indigo 2
Musik-PC'er: https://www.indigo2.dk/i2pc

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Heine skrev:Ja, selvfølgelig. Jeg misforstod dig mht. "amputeret".
Jeg kan bruge VST-intrumenterne fra Cubase Pro i mit Studio One 3 Pro..
Takker Heine !

Kan du også bruge effekterne ? eller nogle af disse ?
/Dub

Medlemsavatar
Heine
Medlem
Indlæg: 356
Sted: Århus

Indlæg af Heine »

Jeg kan faktisk ikke se effekterne fra Cubase i listen. Ved ikke, om der skal sættes noget specielt op, men der figurerer kun effekter fra PreSonus.
Heine Svendsen, Indigo 2
Musik-PC'er: https://www.indigo2.dk/i2pc

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Heine skrev:Jeg kan faktisk ikke se effekterne fra Cubase i listen. Ved ikke, om der skal sættes noget specielt op, men der figurerer kun effekter fra PreSonus.
Tak igen, det KAN være et spørgsmål om opsætning, eller hvad mappe tingene ligger i, men tvivler

Måske andre kan byde ind ?
/Dub

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

DUBTEMPLE skrev:
Heine skrev:Jeg kan faktisk ikke se effekterne fra Cubase i listen. Ved ikke, om der skal sættes noget specielt op, men der figurerer kun effekter fra PreSonus.
Tak igen, det KAN være et spørgsmål om opsætning, eller hvad mappe tingene ligger i, men tvivler

Måske andre kan byde ind ?
Man kan ikke bruge VST effekterne i andre DAWs. De er låst til Cubase.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

metal skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Heine skrev:Jeg kan faktisk ikke se effekterne fra Cubase i listen. Ved ikke, om der skal sættes noget specielt op, men der figurerer kun effekter fra PreSonus.
Tak igen, det KAN være et spørgsmål om opsætning, eller hvad mappe tingene ligger i, men tvivler

Måske andre kan byde ind ?
Man kan ikke bruge VST effekterne i andre DAWs. De er låst til Cubase.
Ok :thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Jeg startede i sin tid ud med Cubase til Atari, blev vidst kaldt Cubix i de føste reklamer. Nu hoppede jeg på igen, selvom jeg har Reaper og Ableton Live 10 og åhh ja, Mixbus:-)
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Jesper Zar
Medlem
Indlæg: 863
Sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Zar »

Hvordan er det med Crossgrade ? Hvis jeg vælger at gøre brug af det tilbud, skal jeg så aflevere min licens til den pågældene DAW ?

Er sq ellers billigt 1200kr inkl moms for C10 Pro

https://new.steinberg.net/cubase/celebrate/

Medlemsavatar
Heine
Medlem
Indlæg: 356
Sted: Århus

Indlæg af Heine »

Nej, du får lov at beholde dit andet software. Du skal bare indsende et bevis for at du har fx. Studio One
Heine Svendsen, Indigo 2
Musik-PC'er: https://www.indigo2.dk/i2pc

Medlemsavatar
Jesper Zar
Medlem
Indlæg: 863
Sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Zar »

Heine skrev:Nej, du får lov at beholde dit andet software. Du skal bare indsende et bevis for at du har fx. Studio One

Det er satme et godt tilbud så :).. hhmm.. kunne godt være man skulle få anskaffet cubase så

Tak for svar :)
Senest rettet af Jesper Zar ons 8. maj 2019 14:52, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hmm - jeg har stadig sådan en gammel e-licenser USB-nøgle liggende fra en Cubase Studio 4 Studio. Mon den kan bruges til den nye licens?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:Hmm - jeg har stadig sådan en gammel e-licenser USB-nøgle liggende fra en Cubase Studio 4 Studio. Mon den kan bruges til den nye licens?
Der er mig bekendt ikke kommet nye e-licensers, så ja, det burde den kunne.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg har lige bestilt ny elicenser, den jeg har er ca. 13 år gammel og virker måske lidt træt :-)

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1500
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Og alle os der trofast har betalt for samtlige af deres produkter... til fuld pris, os er der ikke 30 års jubilæum for :nose:

Er det bare mig?
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

stralner skrev:Og alle os der trofast har betalt for samtlige af deres produkter... til fuld pris, os er der ikke 30 års jubilæum for :nose:

Er det bare mig?
De plejer at have 50% rabat på opdateringer om sommeren.

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1500
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Christoffer I. N. skrev:
stralner skrev:Og alle os der trofast har betalt for samtlige af deres produkter... til fuld pris, os er der ikke 30 års jubilæum for :nose:

Er det bare mig?
De plejer at have 50% rabat på opdateringer om sommeren.
Også bare et udbrud fra min side, jeg bliver bare lidt træls når trofaste kunder bliver skubbet til side gang på gang. Men det der med trofast, det kan der da heldigvis ændres på herfra :-D
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Peter
Medlem
Indlæg: 517
Sted: Kbh

Indlæg af Peter »

stralner skrev:
Christoffer I. N. skrev:
stralner skrev:Og alle os der trofast har betalt for samtlige af deres produkter... til fuld pris, os er der ikke 30 års jubilæum for :nose:

Er det bare mig?
De plejer at have 50% rabat på opdateringer om sommeren.
Også bare et udbrud fra min side, jeg bliver bare lidt træls når trofaste kunder bliver skubbet til side gang på gang. Men det der med trofast, det kan der da heldigvis ændres på herfra :-D
Det plejer vidst kun at være 30 eller 40% rabat på updates.
Jeg synes også at de glemmer deres gamle kunder i deres jubilæumsfest.
I det hele taget synes jeg at cubase er et dyrt program at holde opdateret

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg må også sige der er blevet brugt LANGT færre penge på updates siden jeg skiftede til S1

Det var helt klart også en ud af flere grunde til at vende Cubase ryggen
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

De har lige skrevet, at der også kommer et tilbud på opgraderinger inden weekenden på Facebook, der fik de også en shitstorm. Fedt så skal der opgraderes til 10’eren!

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Det her skriver de:
There are some basic principles in life and one of those is “family first”. Well, we planned the Cubase 30th anniversary, but scheduled the sales deals for our existing customers after the sales promotion for the new customers. There was no bad intention, just bad timing. So please accept our apologies if we caused some irritation. The updates and upgrades will be included in the sales promotion before the weekend begins. If you have already updated to Cubase 10, please keep an eye on your emails. There will be weekly deals on HALion, WaveLab, Dorico and Iconica in May as well.

Thanks,
Matthias

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Er der nogensinde tilbud på Absolute 4 bundlen ?

Hvornår ? Hvordan ? hvor meget ?
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Så kan man købe opgraderinger til halv pris på Steinberg.net :-D

Nyt svar