Cubase 10 - vælge events

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem
Sted: Bangkok

Cubase 10 - vælge events

Indlæg af dr_tolle »

som beskrevet tidligere er jeg sprunget fra version 5 til 10. Naar jeg vælger parter/events inverter cubase farverne på parterne.
Det gør det noget svært at se hvilke parter der er valgt. Det er sikkert noget man kan vænde sig til men ville gerne kunne ændre det som det da var i version 5 hvor parterne fik en rød ramme når de var valgt.
nogen ideer ?

Ref videoen. :

Venligst Dr Tolle

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

Jo .. det kan mig bekendt ikke lade sig gøre!

Jeg tog springe fra 5 > 6 for mange år siden, og der var der helt klart en del nye ting som irriterede mig, men altså .. det går over! Det væreste er næsten de mange bugs der er i de nyere versioner .. 6.5.5 kørte helt perfekt for mig! Et godt tip: lad være med at bruge VCA fadere overhovedet; jeg var lige ved at ekspedere et f*cked mix afsted til mastering pga. den bug .. og i bedste Steinberg stil er det et kendt problem, men lader ikke til at blive fikset ..
Rune Borup :: Producer / Tekniker / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem
Sted: Bangkok

Indlæg af dr_tolle »

Tak for svaret. Jeg maa vende mig til det selvom det paa en maade er grotest at Steinberg forringer ting som egentligt var gode.

VCA fadere. Det er nyt for mig. Det er noget jeg skal have checket op paa kan jeg se.... - eller maaske ikke hvis det ikke virker.

:)

Dr Tolle

Nyt svar