Side 1 af 1

Mod tracker - ogg files

: ons 25. okt 2017 10:20
af dr_tolle
Nogen der om der findes en mod-tracker der kan tage ogg files ?

Venligst Thomas

Re: Mod tracker - ogg files

: ons 25. okt 2017 11:11
af metal
Tror da Renoise kan læse ogg.

Re: Mod tracker - ogg files

: ons 25. okt 2017 11:27
af dr_tolle
har en anden kilde der siger at den ikke kan. Men hvis du mener den kan maa jeg da lige proeve.

Re: Mod tracker - ogg files

: ons 25. okt 2017 11:44
af metal
ogg står under supported formats for sample imports:
http://tutorials.renoise.com/wiki/Disk_Browser

Ja, prøv den. Renoise er slet ikke så dum endda. :)

Re: Mod tracker - ogg files

: tirs 31. okt 2017 04:50
af dr_tolle
Nu har jeg proevet det og den tager ganske rigtigt ogg files. Men desvaere naar jeg gemmer filen i standard Xm format bliver alle samples converetet tilbage til wav. hmm... Nu vil jeg proeve at finde ud af en loesning paa det. Hvis der er nogen her der har erfaring med det modtages al hjaelp..

Venligst Thomas ;)

Re: Mod tracker - ogg files

: tirs 31. okt 2017 06:56
af metal
dr_tolle skrev:Nu har jeg proevet det og den tager ganske rigtigt ogg files. Men desvaere naar jeg gemmer filen i standard Xm format bliver alle samples converetet tilbage til wav. hmm... Nu vil jeg proeve at finde ud af en loesning paa det. Hvis der er nogen her der har erfaring med det modtages al hjaelp..

Venligst Thomas ;)
Hvorfor vil du også gemme dine samples i ogg? Pladshensyn?

- Torben

Re: Mod tracker - ogg files

: tors 2. nov 2017 05:07
af dr_tolle
naa det var Torben, var lige i tvivl.. :)

Det er af plads hensyn. Jeg laver jo mobilspil og der er fil-størelse ofte et problem. så jeg prover at finde en måde at komme rundt om dette på. Grunden til at vi vil bruge tracker format i unity er at vi vil være i stand til at ændre tempo for at kunne syncronisere dette til løbetempoet af vores figur i spillet.

Tolle