Mod tracker - ogg files

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem
Sted: Bangkok

Mod tracker - ogg files

Indlæg af dr_tolle »

Nogen der om der findes en mod-tracker der kan tage ogg files ?

Venligst Thomas

Medlemsavatar
metal
Medlem
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Tror da Renoise kan læse ogg.

Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem

Indlæg af dr_tolle »

har en anden kilde der siger at den ikke kan. Men hvis du mener den kan maa jeg da lige proeve.

Medlemsavatar
metal
Medlem

Indlæg af metal »

ogg står under supported formats for sample imports:
http://tutorials.renoise.com/wiki/Disk_Browser

Ja, prøv den. Renoise er slet ikke så dum endda. :)

Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem

Indlæg af dr_tolle »

Nu har jeg proevet det og den tager ganske rigtigt ogg files. Men desvaere naar jeg gemmer filen i standard Xm format bliver alle samples converetet tilbage til wav. hmm... Nu vil jeg proeve at finde ud af en loesning paa det. Hvis der er nogen her der har erfaring med det modtages al hjaelp..

Venligst Thomas ;)

Medlemsavatar
metal
Medlem

Indlæg af metal »

dr_tolle skrev:Nu har jeg proevet det og den tager ganske rigtigt ogg files. Men desvaere naar jeg gemmer filen i standard Xm format bliver alle samples converetet tilbage til wav. hmm... Nu vil jeg proeve at finde ud af en loesning paa det. Hvis der er nogen her der har erfaring med det modtages al hjaelp..

Venligst Thomas ;)
Hvorfor vil du også gemme dine samples i ogg? Pladshensyn?

- Torben

Medlemsavatar
dr_tolle
Medlem

Indlæg af dr_tolle »

naa det var Torben, var lige i tvivl.. :)

Det er af plads hensyn. Jeg laver jo mobilspil og der er fil-størelse ofte et problem. så jeg prover at finde en måde at komme rundt om dette på. Grunden til at vi vil bruge tracker format i unity er at vi vil være i stand til at ændre tempo for at kunne syncronisere dette til løbetempoet af vores figur i spillet.

Tolle

Nyt svar