Launchkey 49

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
henriknygaard
Medlem
Indlæg: 33

Launchkey 49

Indlæg af henriknygaard »

sidder der en ekspert herinde til novation launchkey 49.

jeg kommer fra DJ verden hvor jeg altid har hadet plastic controllere fremfor en rigtig mixer pult. fordi at det bare ikke er helt gennemført.
har nu købt en launch key og igen er der sådan nogle små ting som at det hele reagere lidt sløvt og man skal skrue lidt på faders før den reagere. og nogle gange styrer den flere kanaler, så kommer master output pludselig på kanal 3 osv.

mit spørgsmål er om man ikke kan sætte en master fader til at være styret af controlleren 100 %. så hvis jeg åbner programmet og faderen på min controller er i bund er faderen i programmet også i bund i stedet for jeg skal hive lidt i faderen på controlleren og så finder den det i programmet. :)

ville blive rigtig glad for lidt hjælp her.

Medlemsavatar
henriknygaard
Medlem
Indlæg: 33

Indlæg af henriknygaard »

nu reagere den lidt bedre!!

når men hvis der er en der også bruger novation launchkey 49 og logic x, vil jeg meget gerne høre lidt om erfaring og om det kan komme til at spille 110 %

Medlemsavatar
henriknygaard
Medlem
Indlæg: 33

Indlæg af henriknygaard »

Jeg skriver lige videre med mig selv :D
jeg fik grejet hvad der var galt og nu kører det hele lidt bedre.
så en mod kan enten slette min tråd, eller lade den stå hvis andre får lignende problemer.
Det kan i hvertfald klares ved at sætte sig ind i takeover mode, fremfor at kaste controlleren ud over altanen :D

Nyt svar