OSX Mavericks. I dag. Gratis. (Mavericks erfaringstråd)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator
Indlæg: 1178
Sted: Odense

Re: OSX Mavericks. I dag. Gratis. (Mavericks erfaringstråd)

Indlæg af Båtbåt »

Jeg oplever at min Macbook pro 2011 er blevet væsenligt langsommere mht. generel brug. Programmerne er længe om at afslutte og starte op og jeg kan ikke have Photoshop og Illustrator kørende samtidig med Mail er åben uden at der er "tænkepause". Hører jeg og musik i iTunes hakker musikken når jeg f.eks. scroller i en browser.

Jeg må sige at jeg fortryder at have opgraderet fra mountain Lion til Mavericks :(

Default avatar
JeEA
Medlem
Indlæg: 508

Indlæg af JeEA »

Ditto.
Den er blevet en sløv pade i forhold til snowleopard. Øv!

Hilsen Jens

Medlemsavatar
RRosenberg
Medlem
Indlæg: 131

Indlæg af RRosenberg »

Jeg opgraderet til min MBpro fra 2009 Lion, til Mavericks, lige før jul. Den kørte vildt langsomt efter. Læste på nettet et sted, at man skulle reparere disk tilladelserene, så det gjorde jeg, men da jeg tjekket disken i disk værktøj og fik gentagende fejlmeddelser om at disken "var i stykker" så reparere den ved at følge guiden i diskværktøj, så blev disken god igen. Samt at jeg fjernede alle programmer og driver der ikke var kombatible. Nu køre den bedre end nogen sinde, men var en lidt scary oplevelse. Husk at lav backup først :)

/R

Medlemsavatar
EmilZ
Medlem
Indlæg: 603

Indlæg af EmilZ »

Det eneste møgirriterende problem jeg har med Mavericks er, at jeg ikke kan preview MIDI filer.

VLC og Quicktime 7 kan gøre det, men det var stadig nemmere at kunne trykke på space.

Nyt svar