iPhone iOS 6

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

iPhone iOS 6

Indlæg af Jens Ledet »

Ja måske lidt off topic på vores lyd forum. Men jeg tænkte at de fleste musikere og lyd folk har iPhone. Jeg har selv en 4s. Er det dumt at opdatere til iOS 6 på en 4s? Eller hvordan ? Mvh Jens
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
Mulle_p
Forum Donator
Indlæg: 1096
Sted: Skive

Indlæg af Mulle_p »

Bruger du Bluetooth eller AirPlay, så vent. Mit kører ikke optimalt! (Dog på en 4'er). Har ikke umiddelbart oplevet andre problemer end det.
/Morten

Medlemsavatar
Lause
Medlem
Indlæg: 201
Sted: Sydfyn

Indlæg af Lause »

Min 4S kører fantastisk, ja faktisk endnu bedre end før! IOS 6 er lækkert!

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

Der er jo hele 'maps' balladen. Det er den eneste grund til at jeg ikke har opdateret. Bruger google maps hele tiden, og håber på at de laver en sepert app.

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Jeg har opdateret på dagen det blev released og alt fungerer fint indtil videre. Jeg bruger kun Maps App til navigation og her er den nye langt bedre da den har rigtig turn-by-turn navigation. Har kun brugt den to gange indtil videre, men begge gange virkede den efter hensigten. Hvis du bruger tid i Maps til at se 3D billeder og udforske verden, så skulle den nye halte langt efter. Men til decideret navigation er den nye fin.
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
Properghandi
Medlem
Indlæg: 431
Sted: Kbh

Indlæg af Properghandi »

Nyder virkelig "forstyr ikke" muligheden :)
den mulighed har jeg godt nok savnet....
No kick is hard enough

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Jamen, er det ikke bare "lydløs"? Hvad er forskellen?

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

keen skrev:Jeg har opdateret på dagen det blev released og alt fungerer fint indtil videre. Jeg bruger kun Maps App til navigation og her er den nye langt bedre da den har rigtig turn-by-turn navigation. Har kun brugt den to gange indtil videre, men begge gange virkede den efter hensigten. Hvis du bruger tid i Maps til at se 3D billeder og udforske verden, så skulle den nye halte langt efter. Men til decideret navigation er den nye fin.
Bruger iPhone 4, så kan ikke bruge navigationen. (bruger dog den gratis nav free app der fungerer fint).Så for mig er maps bare et skridt tilbage.

Medlemsavatar
mester
Medlem
Indlæg: 1081
Sted: København

Indlæg af mester »

mikkels skrev:Jamen, er det ikke bare "lydløs"? Hvad er forskellen?
Nej, den kan bl.a. være selektivt lydløs, så du kun får opkald fra numre, der er på din favoritliste med lyd på, eller evt. hvis det samme nummer ringer to gange i træk indenfor 3 minutter. Det har jeg selv slået til med automatisk timer, så den selv gør det hver nat.
http://www.blackburst.dk

Er inhabil på følgende områder:
- Forhandler af Danley Sound Labs.
- Affilieret med Yamaha.

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Ok, så ringer jeg til dig to gange hver nat...

Men jeg må stadig indrømme, at jeg ikke kan se værdien i det. Hvis jeg vil være i fred, er det også for folk på min favoritliste. Men det er jo så bare mig. Det er da godt, at der er nogen, der kan bruge det.


Medlemsavatar
mester
Medlem
Indlæg: 1081
Sted: København

Indlæg af mester »

mikkels skrev:Ok, så ringer jeg til dig to gange hver nat...

Men jeg må stadig indrømme, at jeg ikke kan se værdien i det. Hvis jeg vil være i fred, er det også for folk på min favoritliste. Men det er jo så bare mig. Det er da godt, at der er nogen, der kan bruge det.
Arh - det kan da ikke være svært at se værdien i, at kunne vælge hvem man vil forstyrres af midt om natten?

Kl. 03:38 er f.eks. ikke der jeg helst vil ringes op af svindlere fra Sierra Leone, men dog vil jeg gerne have at min familie, som generelt er så fornuftige mennesker, at de ikke ringer på det tidspunkt for ingenting, kan komme i kontakt med mig...

Jeg synes ikke umiddelbart at iOS6 er et kæmpe hit, men lige den feature synes jeg nu er ret fix.

Jeg savner i den grad Google Maps - ikke mindst Street View.
Og så undrer jeg mig over, hvornår de laver en indbygget telefonsvarer, så man ikke behøver ringe op og navigere gennem et 1990'er interface "...fØrsTE...NYe.besKed...bla.bla.bla....for at gemme beskeden...trYK...3.." Gaaaab. Jeg har ikke haft svarer de sidste 5 år, fordi jeg ikke gider det lort. Folk må sende en besked, og det gør jeg også altid selv for at spare folk for det samme.

Jeg synes også det kunne være smart, at kunne indtale en svarer med et enkelt knaptryk fra låse-skærmen, så man lynhurtigt kunne sætte den til at svare: "Jeg er lige til møde. Indtal besked eller ring efter kl.11" eller ligefrem "Jeg er lige i Netto - ring igen om 5". Men det har de åbenbart ikke haft fantasi til endnu.
http://www.blackburst.dk

Er inhabil på følgende områder:
- Forhandler af Danley Sound Labs.
- Affilieret med Yamaha.

Default avatar
pksh
Medlem
Indlæg: 489

Indlæg af pksh »

Det er lige så meget, at din telefon heller ikke vibrerer - jeg bruger min telefon som vækkeur, og jeg HADER at blive vågnet af, at jeg får en SMS eller en mail.

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

Har lige opdateret og har ingen probs haft endnu (syv ni tretten) ....fed ny 3D i maps....var der noget med at der er kommet stemme på gps -delen ?!

Btw, synes at tastatur delen i 'telefonen' når man skal ringe op, ser lidt mere træls ud :|

Medlemsavatar
renems
Forum Donator
Indlæg: 633
Sted: Århus

Indlæg af renems »

Der er en lille men rar ændring af app-update så der ikke konstant skal tastes password. Resten er enten ligegyldigt eller lort.
-Mommy, when i grow up, i wanna be a musician.
-Well decide. You can't do both, son.

[url=http://www.soundcloud.com/renems]Soundcloud[/url]

Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Indlæg af Jens Ledet »

Så har jeg opdateret.
Og umidlbart virker specielt kort appén rigtig god, den er som en alm gps skal være.
Tak for input :-)


Mvh Jens
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
AnimaForte
Medlem
Indlæg: 404

Indlæg af AnimaForte »

Ios 6 er jeg også generelt tilfreds med. Det eneste der irriterer mig er at de ikke giver 4 brugere muligheden for at tage panorama billeder hvilket er latterligt.

Medlemsavatar
jakes
Medlem
Indlæg: 1446

Indlæg af jakes »

Jens Ledet skrev:Så har jeg opdateret.
Og umidlbart virker specielt kort appén rigtig god, den er som en alm gps skal være.
Tak for input :-)


Mvh Jens
Ahh, og så heller ikke helt. Stod forleden og skulle til Roskilde hvor jeg på halvejen skulle finde en tankstation. Prøv at slå bare en tankstation op på "kort" !!

Kan godt være at jeg taster noget forkert, men knappen til POI kan jeg ikke finde.

J.
[color=#FF0000]"tager den aldrig hvis der står ukendt nummer"[/color]

Medlemsavatar
Kim Olesen
Medlem
Indlæg: 1765
Sted: Odense

Indlæg af Kim Olesen »

jakes skrev:
Jens Ledet skrev:Så har jeg opdateret.
Og umidlbart virker specielt kort appén rigtig god, den er som en alm gps skal være.
Tak for input :-)


Mvh Jens
Ahh, og så heller ikke helt. Stod forleden og skulle til Roskilde hvor jeg på halvejen skulle finde en tankstation. Prøv at slå bare en tankstation op på "kort" !!

Kan godt være at jeg taster noget forkert, men knappen til POI kan jeg ikke finde.

J.
Kort appen er mega ringe. Men jeg bruger turn by turn navigatio fra navigon så det kan jeg leve med. Synes at de andre nye funktioner er fede. Endelig ordentlig fb integration.
and in the end the love you take, is equal to the love you make.
http://www.myspace.com/kimolesen

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

AnimaForte skrev:Ios 6 er jeg også generelt tilfreds med. Det eneste der irriterer mig er at de ikke giver 4 brugere muligheden for at tage panorama billeder hvilket er latterligt.
Jeg kan anbefale Dermandar (DMD), den er gratis og gør det umiddelbart bedre end den indbyggede panorama funktion.
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
BuddhaMan
Medlem
Indlæg: 215
Sted: Odense

Indlæg af BuddhaMan »

AnimaForte skrev:Ios 6 er jeg også generelt tilfreds med. Det eneste der irriterer mig er at de ikke giver 4 brugere muligheden for at tage panorama billeder hvilket er latterligt.

Photosynth er det fedeste panorama program jeg har set

Medlemsavatar
AnimaForte
Medlem
Indlæg: 404

Indlæg af AnimaForte »

Jeg har Demandar faktisk.. Men jeg synes det er mærkeligt vi ikke kan få glæde af en Apple designet panoramafunktion

Default avatar
Caspar9500
Medlem
Indlæg: 481

Indlæg af Caspar9500 »

Man skal godt nok have en stabil hånd for at få gode panorama billeder med den nye funktion, og så skal man selvfølgelig ikke tage panorama billeder af noget i bevægelse

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

AnimaForte skrev:Jeg har Demandar faktisk.. Men jeg synes det er mærkeligt vi ikke kan få glæde af en Apple designet panoramafunktion
Det er pga at kameraet i 4'eren ikke er lige så godt som det i 4S'eren. Faktisk benytter Panorama funktionen sig af videokameraet og ikke stillbillede delen i kameraet til at lave panoramaer -jeg tror ikke de ville blive særligt gode med 4'erens kamera.

Nyt svar