Hvilket af disse lydkort synes du har bedst lyd?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
gasolin
Medlem

Hvilket af disse lydkort synes du har bedst lyd?

Indlæg af gasolin »

Jeg vil gerne opgradere til et balanceret lydkort med lidt bedre lyd end det jeg har til mine Krk Rokit P5 G2 som er et creative sound blaster x-fi hd usb lydkort

Jeg kan få dem brugt til ca 800kr, hvilken af dem jeg nævner synes i har bedst lyd (først og fremmest går jeg efter lyden og så at det er balanceret)

M-Audio fast track pro

Emu-0404

Roland ua-25 (skulle kunne køre 24 bit og 96000hz selv om jeg er ret sikker på det kun er et usb 1.1 kort som så vidt jeg ved ikke kan køre 24bit og 96000hz, selv om det ikke gir nogen mening)

Andre brugte balanceret lydkort der kan afspille i 24 bit og 96000hz og som kan fås til max 800kr i vil anbefale mig at lede efter? (Som selvfølgelig har rigtig god lyd)

gasolin
Medlem

Indlæg af gasolin »

Er der sikkert men nu lavede jeg altså en ny tråd herinde istedet for andre sider jeg er medlem af, nok ikke så mange der ved noget om lyden på studio,inspilnings usb lydkort på f.eks hifi4all, som herinde, men nu har jeg altså levet en tråd,folk kan svare hvis de har lyst og ved noget om emnet og gør de ikke så kan de bare lade være ;-)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

*Coinflip*...........M-Audio
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Preben Friis
Medlem
Sted: CPH

Indlæg af Preben Friis »

Fast Track Pro har kun 40 dB gain til mic.... det synes jeg er for lidt. Driveren er heller ikke særlig god (Hvis man f.eks. ikke har tilsluttet den synes den at Windows skal startes op med en intetsigende fejl boks.

EMU 0404 har samme konverete som rigtigt dyre interfaces .. men Roland har federe hardware.
[size=85][url]http://hindenburg.com[/url][/size]

Nyt svar