Imposcar 2!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Zouki
Medlem
Indlæg: 819
Sted: Nordsjælland

Imposcar 2!

Indlæg af Zouki »


Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator
Indlæg: 1178
Sted: Odense

Indlæg af Båtbåt »

Gforcesoftware er IMO bare svære at danse med.

Deres demoer er fede og deres trials er gratis så man har med det samme lyst til at prøve deres trials men når du prøver at installere, opkræves du serienummer hvilket du naturligvis ikke har, og så skal man kontakte firmaet. Det afbryder lysten til spontant at købe hos dem.

Jeg købte MTron Pro af dem for et par år siden og det kører ikke mere.

Fede produkter men agilitybanekøbmænd.

Medlemsavatar
DanDan
Professor i rumklang
Indlæg: 444
Sted: Århus / Danmark

Indlæg af DanDan »

Købte - eller rettere opdaterede til ImpOscar 2 da den kom. Jeg havde ingen bøwl med noget som helst. Den kører og lyder som en drøm.

DanDan

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Båtbåt skrev:Gforcesoftware er IMO bare svære at danse med.

Deres demoer er fede og deres trials er gratis så man har med det samme lyst til at prøve deres trials men når du prøver at installere, opkræves du serienummer hvilket du naturligvis ikke har, og så skal man kontakte firmaet. Det afbryder lysten til spontant at købe hos dem.

Jeg købte MTron Pro af dem for et par år siden og det kører ikke mere.

Fede produkter men agilitybanekøbmænd.
Du afkræves ingen serial nummer når du installerer ImpOSCar 2.

Jeg kender ikke til beskyttelsen på MTron, men det er sikkert kun et serial som med deres øvrige produkter - og hvis det af en eller anden årsag ikke virker ville jeg da fluks kontakte deres support. Jeg har kun oplevet positiv og hurtig respons på de få henvendelser, jeg har foretaget til dem.

Jeg har fluks købt 2'eren - ventede kun på at pc-versionen kom ud :)

Nyt svar