XS-Key på PC...

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator
Indlæg: 7049
Sted: Snekkersten

XS-Key på PC...

Indlæg af Luny Tune »

Superforum, Holger!!! :D

Nå, men vi skal jo til det!

Er det rigtigt at min XS-Key (autorisationen forstås...) ikke fungerer således at jeg kan installere en 5.5.3 på min bærbare PC og bare smide min XS-Key over i dén?

Jeg mener at kunne huske at både Windows og Mac versionen skulle være autoriserede. Jeg har været med siden 4.x og kører nu Pro 7.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Kære Luny Tune :-)

Jo, det burde da virke netop som du beskriver det eller huske jeg forkert..

Hm, har du lige prøvet - og det virkede ikke?

Mvh.

Holger

Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator
Indlæg: 7049
Sted: Snekkersten

Indlæg af Luny Tune »

Ja, jeg installerer seneste version af Logic, smider XS-Key'en i og alligevel siger den at der ikke er nogen nøgle i...

Nu jeg tænker efter var der vist noget med at jeg i sin tid lige da vi skiftede til XS-Keys fik aktiveret Windows demoen efter jeg havde autoriseret XS-Key'en...måske skete der et eller andet der...

Jeg må nok hellere lige få skrevet en mail til Apple og se om de kan gøre noget...

Jeg har endelig fået mig en bærbar PC og det ville sq være cool at jeg kunne have den med mig at redigere på. Jeg bruger 1½ time i transport hver vej når jeg jobber i studiet i Ballerup, og hvis jeg kunne nå at redigere optagelser på vej hjem i toget så kan jeg jo lige så godt sidde dér og tjene 400,-

(Der er vist snart et spørgsmål på vej om de bedste og mindste hovedtelefoner... :) )

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hæh hæh, yes det lyder sgu meget cool at kunne arbejde mens man bliver transporteret.

Jeg tror ikke personligt jeg ville kunne koncentrere mig nok.

Jeg er sikker på der findes en logisk og simpel Windows-forklaring på problemet.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Hep

SVJ husker, så var det sådan at dengang logic blev crossplatform, da Apple købte emagic, skulle man bede om at få koder til den version man ikke allerede havde autoriseret. Så hvis du ikke har fået dem dengang i 2001, eller hvornår det nu lige var, er du muligvis for sent på den.

Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator
Indlæg: 7049
Sted: Snekkersten

Indlæg af Luny Tune »

Hej David. :)

Ok. Ja, jeg kan godt huske der var noget med noget dér... Jeg mener også at jeg var oppe på koppen dengang. Desværre har jeg mistet en frygtelig masse mails fra lige den tid på grund af et hd crash, men jeg må lige prøve at forfølge det hos Apple.

Tak for hjælpen! Jeg skriver lige senere om heldet var med mig. :wink:

Medlemsavatar
Jesper Zar
Medlem
Indlæg: 863
Sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Zar »

Hej Logic brugere :)

Så vidt jeg husker fra min egen tid med Logic, så da jeg skiftede fra PC til mac med Logic, kunne jeg vidst kun bruge nglen ENTEN til PC eller Mac... Men kan sagtens være jeg husker forkert... kører jo også Nuendo på PC idag :-D

Medlemsavatar
bogh
Forum Donator
Indlæg: 674
Sted: Where the sun don't shine

Indlæg af bogh »

Jesper Zar skrev:Så vidt jeg husker fra min egen tid med Logic, så da jeg skiftede fra PC til mac med Logic, kunne jeg vidst kun bruge nglen ENTEN til PC eller Mac... Men kan sagtens være jeg husker forkert... kører jo også Nuendo på PC idag :-D
Du husker vist forkert. Nøglen kunne godt aktiveres til begge platforme, men som standard var den kun aktiveret til det ene system.

Medlemsavatar
Jesper Zar
Medlem
Indlæg: 863
Sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Zar »

Hehe ... ok.. som sagt er jeg bare en Nuendo bruger i et Logic univers :wink:

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Min nøgle virker både til PC (platinum 5) og mac (pro 6)
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar