Spectrasonics Trilogy på Intel Mac Pro

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Daniel B.
Medlem
Sted: Lyngby

Spectrasonics Trilogy på Intel Mac Pro

Indlæg af Daniel B. »

De seneste 2 uger har jeg siddet og bidt mig selv i læben over hvor dårligt Trilogy kører på Intel Mac..... især fordi det kørte fejlfrit på PC.
Måske skyldes det beta-wrapper'en? Den river i hvert fald ufattelig meget på cpu'en, og da jeg har 5gb at gøre godt med burde jeg ikke have problemer :? eller hvad

Nogen der oplever det samme? eller nogen der har oplevet det, og har fundet en løsning på problemet!? For det der er slet ikke til at arbejde med.
[color=#BF0000]Daniel Barylak

:: pronk@hotmail.dk ::
[/color]

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg af nickkbh »

Jeg oplever det samme,både med Trilogy og Atmosphere,og jeg tror desværre ikke der kommer en løsning før omnisphere.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det samme her - det kører, men er stort set ubrugeligt. Jeg har heldigvis vis en maskine, jeg kan køre ved siden af i sync, hvor både Atmosphere og Trilogy fungerer. Jeg tror godt, du kan glemme alt om wrapper opdateringer, da alt er lagt klar til Omnisphere launch senere på året.

Det her er for mig også en advarsel om, hvor skrøbeligt, det er at basere sit musiske virke på software. Ih, hvor er jeg glad for, at jeg har beholdt mine gamle maskiner - med personlighed - de er ligeglade med alverdens opdateringer - bare de får et jack kabel og et batteri i ny og næ, så spiller de.

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator

Indlæg af nickkbh »

Fandt lige den her.
Der er faktisk et par små tricks.

http://support.spectrasonics.net/download.php?id=49

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator

Indlæg af gs-dk »

Ja, dem kender jeg godt, men sammenlignet med tidligere performance på computeren, så er det vildt dårligt nu.

Og dette citat fra deres hjemmeside siger vist det hele:

So is this all there is for the future of Atmosphere and Trilogy?
Not by a long shot!

We are fully committed to the future development and long-term growth of these instruments - and this future will of course be based on our own in-house technology, with native Intel Mac/Universal Binary support.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator

Indlæg af gs-dk »

Jeg forsætter lige her......

Hvis du downloader deres Logic film om opsætning kan du prøve at se på CPU meteret i Logic (i filmen). Det er oppe i det røde hele tiden - ganske som du nok selv erfarer.

Medlemsavatar
Daniel B.
Medlem

Indlæg af Daniel B. »

Det er sgu da latterligt at de ikke kan lave en ordentlig version til Intel Mac :?

[/color]

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator

Indlæg af nickkbh »

Det er alt sammen gammel grød.Og har været diskuteret før.
Der er ikke noget at gøre.
Vent på Omnisphere,selvom det er sur røv.
Den kommer til at indeholde alt fra Atmosphere og Trilogy.

Medlemsavatar
Daniel B.
Medlem

Indlæg af Daniel B. »

fandens :( .... men Omnisphere ser ud til at være værd at vente på!

[/color]

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

We are fully committed to the future development and long-term growth of these instruments - and this future will of course be based on our own in-house technology, with native Intel Mac/Universal Binary support.
Det er bare røv-irriterende at de kommer med det her statement hele tiden og har gjort det i snart 2 år nu uden at der sker noget :cry:

Medlemsavatar
bryla
Lydmaskinist
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Omnisphere kommer ikke til at indeholde noget fra Trilogy. De lancerer en ny super-Trilogy senere
skriver noder

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

gs-dk skrev: We are fully committed to the future development and long-term growth of these instruments - and this future will of course be based on our own in-house technology, with native Intel Mac/Universal Binary support.
:thumbup: så kom i gang Spectrasonics!

Nyt svar