IK Multimedia - syvdobbelt op

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Re: IK Multimedia - syvdobbelt op

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så blev det 16 ,..

T-Racks, Syntronik, SampleTank 4, Amplitube 5,.. alle komplette ala "max" ,.. eller tæt på

Mange ekstra ST-instrumenter, fulde MODO bass/drums, B3X, Sampletron 2, Mixbox, Miroslav CE

Har opdateret mine valg listet i forrige post

Hvad har I andre evt valgt ?
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vi har kurs mod ca 20 gratis plugs

Hvis du laver et eller flere entry så læs grundigt op ,.. både hos IK ,.. samt på IK og KVR fora

(nogle har f.eks. købt produkter der ikke var godkendt som entry)

Det fører for vidt at gennemgå her i tråden

Lav en plan fra starten for entry beløb(ene) ,.. samt valget af plugs ,.. evt ud fra hvad du har selvfølgelig


Darkstar.JPG
Darkstar.JPG (116.1 KiB) Vist 971 gange
/Dub

Medlemsavatar
TJJ
Forum Donator
Indlæg: 465
Sted: Danmark

Indlæg af TJJ »

Det griber da lidt om sig :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

TJJ skrev: søn 19. sep 2021 20:35 Det griber da lidt om sig :)
Klart, oplagt f.eks. at købe et af Syntronik instrumenterne hos Audiodeluxe, uden moms, og yderligere 10 pct rabat via "DeluxeBucks"

Dette er 45 usd altså 285 dkr

For hele kollektionen, eller tæt på,...

https://www.ikmultimedia.com/products/s ... nstruments
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Nu kunne jeg hellere ikke længere modstå. Jeg er kun et menneske :-D . Jeg købte 200 gear credits (til 160 Euro), hvor jeg brugte mine jam points, så prisen røg yderlige ned på 1100 kroner og gik i custom shoppen og købte Syntronik upgrade og med det fluks fik jeg en masse goodies via promotions siden på Ik hjemmeside. God deal, men forvirrende med, hvad der må købes, og hvad der ikke må købes for at man kan deltage i kampagnen. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Netop annonceret ,... tænker vi så når op på 25 i næste måned

Jeg er i ren desperation begyndt at overveje endu flere "collections" til Amplitube 5 :lol:


And we have a new challenge!


The Group Buy is in full force. Things are going so well that there's an exciting new challenge about to begin: reach 20,000 participants by the end of September, and we'll extend the Group Buy through October!

That's another whole month to reach the 25th-anniversary goal of 25 products for the price of 1.

This week, we've already reached the 16th tier of the Group Buy with over 16,000 total qualifying purchases made.

If you were one of the participants, thank you! Don't forget you can make a second purchase to raise the counter and double up on FREE software!

If you weren't one of the participants, it's time to act. Just make any qualifying purchase at the link below, register your product and then grab your 16 FREE titles (maybe 17 by the time you read this) with more to come!

And don't forget to spread the word. Only a few days left in September and a couple of friends could help push us past the goal line.

Let's keep this massive Group Buy going!
IK Multimedia. Musicians First.
YouTube - Facebook - Twitter
Need help? Our support team will be happy to help and can be reached at this link.
From the rules: Moderator decisions are not a matter for forum discussion and are final.


Peter_IK
Kingpin

Posts: 17151
Joined: Thu Nov 18, 2010 3:40 pm
Location: Everywhere
Top
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Så er vi oppe på 17 ekstra produkter, man kan vælge! :-D

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1731
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Det bliver så nok også det :-)
KennethA

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Yep, så blev det 17 :)
DUBTEMPLE skrev: tirs 21. sep 2021 20:16 Jeg er i ren desperation begyndt at overveje endu flere "collections" til Amplitube 5 :lol:
Siden jeg fik fuld Amplitube 5 collection uventet "forærende" ,... er der blevet opgraderet mod "max" niveau (400+ modelller)

Fulltone var mit "low-entry", SVX-2 upgrade blev så tilgængelig, og supplerede op med SVX-1 da jeg mest spiller bas

Printede så den 15-siders fulde pdf-oversigt ud for at få overblik hvad collection der hæver "5-niveauet" mest mod "max"

Fender Collection-1 er klar vinder både på kvantitet og typer, både Stomboxes, men også rack-eff der blir nær komplet


Spændt på at få afprøvet Amplitube på et tidspunkt ,.. syntes ikke det bliver nævnt så meget herinde blandt guitar-folkene
Senest rettet af DUBTEMPLE tors 23. sep 2021 09:29, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

KennethA skrev: tors 23. sep 2021 09:07 Det bliver så nok også det :-)
Selv om det går lidt langsommere er der 7-8 dage tilbage ,.. så tænker da vi mindst får et par ekstra :)
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

DUBTEMPLE skrev: tirs 21. sep 2021 20:16
Spændt på at få afprøvet Amplitube på et tidspunkt ,.. syntes ikke det bliver nævnt så meget herinde blandt guitar-folkene
Jeg har brugt det siden version 4, og det er blevet endnu bedre i 5'eren. Det lyder godt og fungerer godt i produktioner.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tweed skrev: tors 23. sep 2021 12:04
DUBTEMPLE skrev: tirs 21. sep 2021 20:16
Spændt på at få afprøvet Amplitube på et tidspunkt ,.. syntes ikke det bliver nævnt så meget herinde blandt guitar-folkene
Jeg har brugt det siden version 4, og det er blevet endnu bedre i 5'eren. Det lyder godt og fungerer godt i produktioner.
Lyder godt, vel også en form for defacto for den slags, det der mest bekymrer mig er latenzy live, samt cpu-forbrug hvis der åbnes op for godte-posen midt i et S1 arrangement. (9900K/raydat)

Vil helst undgå at køre det på stand-alone PC

Har indtil videre kun haft en GNX2 til guitar, samt en V-amp til bassen,... alt anskaffet for 10-20
år siden 🙂
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

DUBTEMPLE skrev: tirs 21. sep 2021 20:16
Lyder godt, vel også en form for defacto for den slags, det der mest bekymrer mig er latenzy live, samt cpu-forbrug hvis der åbnes op for godte-posen midt i et S1 arrangement. (9900K/raydat)

Vil helst undgå at køre det på stand-alone PC

Har indtil videre kun haft en GNX2 til guitar, samt en V-amp til bassen,... alt anskaffet for 10-20
år siden 🙂
Du kan altid køre stand alone versionen af Amplitube med en lav latency og så optage med din daw i høj latency. Det fungerer glimrende. Så skal du bare gemme indstillingerne fra Amplitube standalone versionen og lægge dem på det spor, som du optager, så har du masser af luft også med langsomme computere, hvad din ikke er.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tweed skrev: tors 23. sep 2021 19:12
DUBTEMPLE skrev: tirs 21. sep 2021 20:16
Lyder godt, vel også en form for defacto for den slags, det der mest bekymrer mig er latenzy live, samt cpu-forbrug hvis der åbnes op for godte-posen midt i et S1 arrangement. (9900K/raydat)

Vil helst undgå at køre det på stand-alone PC

Har indtil videre kun haft en GNX2 til guitar, samt en V-amp til bassen,... alt anskaffet for 10-20
år siden 🙂
Du kan altid køre stand alone versionen af Amplitube med en lav latency og så optage med din daw i høj latency. Det fungerer glimrende. Så skal du bare gemme indstillingerne fra Amplitube standalone versionen og lægge dem på det spor, som du optager, så har du masser af luft også med langsomme computere, hvad din ikke er.
Takker, ikke første-prioritet, men bliver spændende når jeg når dertil,..

Har en gammel i7 4790K + RME Multiface der vil ku dedikeres AT-stand-alone og slavemaskine hvis det skulle give mening

Måske vil jeg gå lidt død i at der skal startes op i computeren for at få procceseret lyd i pulten via GNX2, skal vise sig,..

Uanset hvad så kan nogen af effekterne uden tvivl være fine til alm studio-brug, omend routing måske lidt klondyke


Har du noget midi-pedalboard ? hvad kan anbefales ?


Ville godt ha en FCB1010 ,.. de fås til en plovmand og har de knapper og pedaler jeg ønsker ,.. men folk døjer vist med dem IRL

Der findes dog en tredie parts UnO firmware der skulle løse nogle af problemerne

https://www.fcb1010.eu/
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev: tors 23. sep 2021 09:21
KennethA skrev: tors 23. sep 2021 09:07 Det bliver så nok også det :-)
Selv om det går lidt langsommere er der 7-8 dage tilbage ,.. så tænker da vi mindst får et par ekstra :)
Ser ud til vi stiger med ca 300 i døgnet lige nu ,.. dette vil "kun" bringe os til 19 ,.. og ikke give den ekstra måned

Man ser dog nogen gange "panik før lukketid" i disse GB ,.. men på et hængende hår hvis det lykkes




Faktisk har jeg en fornemmelse af at de selv styrer tælleren efter hvad de har planlagt fra starten :lol:

images.jpg
images.jpg (8.17 KiB) Vist 763 gange
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

DUBTEMPLE skrev: fre 24. sep 2021 11:51
Takker, ikke første-prioritet, men bliver spændende når jeg når dertil,..

Måske vil jeg gå lidt død i at der skal startes op i computeren for at få procceseret lyd i pulten via GNX2, skal vise sig,..

Jeg kan godt se, at det fremgår tydeligt af mit svar, men det jeg mente med min løsning var, at jeg kørte Cubase med høj latency og Amplitube med lav latency på den samme computer samtidig. Fordelen er så, at Cubase har mere power og jeg kan høre, Amplitube med effekter uden latency mens jeg indspiller.

Jeg har desværre ikke erfaring med midi pedalboards. Husk du også kan indspille med rigtige hardware pedaler ind i Amplitube, hvilket også fungerer super godt, så hvis du fx har en tubescreamer pedal, så brug også det, det giver ofte lidt ekstra. Det fungerer selvfølgelig også rent in the box, de virtuelle effekter er også er fede.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tweed skrev: fre 24. sep 2021 13:59
DUBTEMPLE skrev: fre 24. sep 2021 11:51
Takker, ikke første-prioritet, men bliver spændende når jeg når dertil,..

Måske vil jeg gå lidt død i at der skal startes op i computeren for at få procceseret lyd i pulten via GNX2, skal vise sig,..

Jeg kan godt se, at det fremgår tydeligt af mit svar, men det jeg mente med min løsning var, at jeg kørte Cubase med høj latency og Amplitube med lav latency på den samme computer samtidig. Fordelen er så, at Cubase har mere power og jeg kan høre, Amplitube med effekter uden latency mens jeg indspiller.

Jeg har desværre ikke erfaring med midi pedalboards. Husk du også kan indspille med rigtige hardware pedaler ind i Amplitube, hvilket også fungerer super godt, så hvis du fx har en tubescreamer pedal, så brug også det, det giver ofte lidt ekstra. Det fungerer selvfølgelig også rent in the box, de virtuelle effekter er også er fede.
Tak igen ,... jeg skriver det bag øret ,.. og nupper nok Jimi H collection og Comprexxor som de sidste 2 :)
Senest rettet af DUBTEMPLE søn 26. sep 2021 17:08, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det lakker mod enden, tænker "kun" vi når 19, men stadig super give-away,.. :-)

Husk der er altid muligheder for at sno den yderligere, så forwarder lige denne:
agharta skrev: søn 26. sep 2021 16:19 For anyone wanting to get in at $80 or $100 cheaply, don't forget that there are sellers on here and VI-C that have licences for $10 or less that are eligible. Check with the seller if they are eligible as not all are.
One seller at VI-C also has licences that get you in at $150 for $45; others might also.
This particular seller is leo007 and he has good feedback there.
You will find Leo and others here:
https://vi-control.net/community/forums ... ervice.66/
/Dub

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Aner ikke om jeg får det brugt, men købte af leo007 (har købt af ham før) en Syntronik synth til 10$ og nu har jeg lige redeem'et 18 stks...

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten Hjort skrev: søn 26. sep 2021 22:09 Aner ikke om jeg får det brugt, men købte af leo007 (har købt af ham før) en Syntronik synth til 10$ og nu har jeg lige redeem'et 18 stks...
Godt at høre, det er så under 70 kr for næsten alle Syntronik :lol:

Ja det blev 18 gratis nu

Master EQ 432 + Stage 73 mark V blev det denne gang
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

19 :)

Og godt 900 til de 20 gratis + plus en ekstra måned

https://www.ikmultimedia.com/25gb/

Status her:

High Entry 199 (reelt 139 øvro via Gear-credits og Jam-points)

00. Sample Tank 4 (Upgrade)
01. Mixbox (cross)
02. Modo Drum (cross)
03. Modo Bass (cross)
04. Sampletron 2 (cross)
05. Hammond B3X (cross)
06. Amplitube 5 collection
07. Tracks Space Delay
08. Syntronik collection ,.. (MAX niveau, 23 instrumenter via low-entry)
09. Lursen Mastering Console
10. Tracks Sunset Reverb
11. Miroslav CE
12. Tape Machine 440
13. Tape Machine 80¨
14. Tape Machine 99
15. Tape Machine 24
16. Amplitube SVX-1
17. Amplltube Fender™ Collection
18. T-RackS Master EQ 432
19. AmpliTube Jimi Hendrix Anniversary Collection
20. T-Racks Comprexxor


Low Entry 59 (reelt 36 øvro, via rabat-køb i musicstore)

00. Amplitube Fulltone Collection
01. Amplitube SVX2 upgrade
02. Fractured Piano
03. Shipwrecked Piano
04. Malletopia
05. Malletension
06. Tracks Linear Phase EQ
07. Hitmaker: Synthwave
08. Hitmaker - Trap
09. Hitmaker - Reggaeton
10. Syntronik VCF3 supplement
11. Syntronik Modulum supplement
12. Tracks CSR Hall
13. Tracks CSR Inverse
14. Tracks CSR Plate
15. Tracks CSR Room
16. Wurly Model 120
17. Electric Piano Bass
18. Stage 73 Mark V
19. Electric Grand C70P
20. Hitmaker EDM
Senest rettet af DUBTEMPLE tors 30. sep 2021 05:58, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

1 dag tilbage :lol:

the-end-is-near-homer.gif
the-end-is-near-homer.gif (656.67 KiB) Vist 589 gange

(men 20+ ekstra måned nu inden for rækkevidde)


ous06eH.png
ous06eH.png (48.75 KiB) Vist 574 gange
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

20 :dollargrin:

Og ,.. en måned mere til at nå "25 for 1"
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Så er vi oppe på 21😀

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Jeg har Sampletank 4 allerede så jeg tror bare jeg fylder op på diverse sampletank og Syntronik instrumenter/synths/packs. Så er der lidt til enhver smag. Nu skal jeg bare finde ud af om jeg har harddiskplads nok :lol:

Nyt svar