Smittefar skrev:Det er efterhånden rigtig godt.
Der er måske ligefrem fordele ved, at vælge LED frem for andre typer lys til den slags? Vejer og fylder sådan en væsentlig mindre end andre typer?
Smittefar skrev:Det er efterhånden rigtig godt.
Sorry to hear you missed the V-Station and Bass Station Bundle deal.
Would you still like to purchase at the deal price? If so, I would be happy to honour this for you.
Best Regards,
Simon
Plugin Boutique Support Team
Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet
Hoby skrev:Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet
Mike - det smitter - kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
Hoby skrev:kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
Hoby skrev:Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet
Mike - det smitter - kvittede også mit job d. 21 dec efter mere end 13 år det samme sted.....men jeg bliver i landet.
AvS skrev:Hoby skrev:Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet
Vildt nok. Hvor skal du hen nu?
Hald skrev:Starter på nyt arbejde mandag... Er lidt spændt, skal supportere IT på Teknisk skole, handelsskolen og gymnasier i Holstebro.
Mike-air skrev:Hoby skrev:Mike-air skrev:Imorgen skal jeg announce 2 store ting; 1) at jeg kvitter mit job, 2) at jeg forlader landet
Damn! 13 år er sku ikke så lidtFandt du noget nyt? Jeg er i fuld sving med at søge både PhD og jobs i Oslo..
DUBTEMPLE skrev::thumbup:
Fed fornemmelse, har aldrig kikket mig tilbage,...
Og det gælder om altid at være i en situation hvor man kan kan sige stop, når det passer en selv, ikke omvendt
AvS skrev:Vildt nok. Hvor skal du hen nu?
Hald skrev:Starter på nyt arbejde mandag... Er lidt spændt, skal supportere IT på Teknisk skole, handelsskolen og gymnasier i Holstebro.
Hoby skrev:DUBTEMPLE skrev::thumbup:
Fed fornemmelse, har aldrig kikket mig tilbage,...
Og det gælder om altid at være i en situation hvor man kan kan sige stop, når det passer en selv, ikke omvendt
Præcis, og måske lige så meget at man skal forsøge at ikke sætte sig selv i en position hvor man ikke selv kan sige stop.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst