Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Hugo »

Hald skrev:Jeg har lige haft besøg af vores lokale VVS mand, han skiftede min cirkulationspumpe, så nu kan det gamle pillefyr gi' den gas igen og alle husets radiatorer virker igen. Fedt!!!
Når du får regningen i næste uge ser vi dig måske ovre på brokketråden :dollargrin:

Spøg til side, jeg får osse lært en del. Sidder i øjeblikket og roder med YouTube video. Ja, ja alle I unge, jeg er en ældre herre og har været væk fra branchen siden før pc´en blev opfundet. Hvor er der mange fede ting man kan lave, og at jeg har været fotograf i de sidste 10 år kommer mig til gavn nu. Ville dog ønske at jeg osse havde en videobank. Ellers må jeg ud og lave en. Jeg skal nok få det hele indhentet. Glædes for hver gang der er noget nyt jeg fatter :dollargrin:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hugo skrev:
Hald skrev:Jeg har lige haft besøg af vores lokale VVS mand, han skiftede min cirkulationspumpe, så nu kan det gamle pillefyr gi' den gas igen og alle husets radiatorer virker igen. Fedt!!!
Når du får regningen i næste uge ser vi dig måske ovre på brokketråden :dollargrin:
Præcis :lol:

Jeg vil så glæde mig over at jeg lige har betalt en værkstedsregning på bilen på under 1500 kr :shock:

Jeg troede faktisk ikke det kunne lade sig gøre, jeg blev meget rørt, og det var lige før jeg måtte have en klinex frem og tørre mine øjne :-D
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

En anden rørende regning som lige er blevet betalt med glæde, ejendomskatten her i Sverige, 2538 kr for et helt år !!! ,.. købte huset cash, (for en slik), så eneste faste udgift ud over strømmen som vel koster det halve af i DK

En af de fede ting herovre, det at du skal bruge et sted at bo, samt et transport-middel, samt strøm, bliver ikke misbrugt til at ruinere befolkningen som i DK

Og så vil jeg også glæde mig over gratis varme fra vores pejse-indsats, som vi nyder her under morgenkaffen
Vedhæftede filer
IMG_20191102_085522628.jpg
IMG_20191102_085522628.jpg (1.7 MiB) Vist 490 gange
/Dub

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Apros pos varme. Har lige fået luft til vand varmepumpe. 20.000 på bordet hos OK-Varme + 2400 resten af livet incl. el, service og nedbrud. :dollargrin: :dollargrin:
Skulle ha´ gjort det for længe siden, men da fandtes det bare ikke....
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Der kommer også en varmepumpe her hos os inden for de nærmeste år ,... det supplerer brænde-ovnen pefekt !!!

Selv med en kilowatt-pris på det halve tjener sådan en sig hjem på få år ,.. 15-20.000 alt incl

Indtil videre supplerer vi lidt med alm el og Zibro-brændere

Vandet henter vi 70 meter nede fra, der er simpelhen boret hul i fjeldet, mangler at få filtreret ferro, det er 24 gange grænseværdien, blir noget DIY
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hugo skrev:Apros pos varme. Har lige fået luft til vand varmepumpe. 20.000 på bordet hos OK-Varme + 2400 resten af livet incl. el, service og nedbrud. :dollargrin: :dollargrin:
Skulle ha´ gjort det for længe siden, men da fandtes det bare ikke....
Hmmm går egentlig og kigger efter nyt pillefyr, men er på den anden side også træt af at slæbe sække ned i kælderen, måske man skulle kigge på alternativer.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Hald skrev:
Hugo skrev:Apros pos varme. Har lige fået luft til vand varmepumpe. 20.000 på bordet hos OK-Varme + 2400 resten af livet incl. el, service og nedbrud. :dollargrin: :dollargrin:
Skulle ha´ gjort det for længe siden, men da fandtes det bare ikke....
Hmmm går egentlig og kigger efter nyt pillefyr, men er på den anden side også træt af at slæbe sække ned i kælderen, måske man skulle kigge på alternativer.
https://www.ok.dk/privat/produkter/varm ... armepumper

OK Olie ved godt at de ikke lever af olie om 10-15 år og har lavet et samarbejde med Vølund og Coop. Du kan købe, lease, eller lease m. el.
Vi sparer ikke noget, men det er heller ikke dyrere. Vi sparer skorstensfejer og service, og det er det. Og så gør vi Gretha Thunberg glad :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg vil bare glæde mig over, at der er ret meget gang i underforummet "Din Musik".

Slå en tur forbi. Der er sikkert noget, der overrasker dig. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Jeg vil bare glæde mig over, at der er ret meget gang i underforummet "Din Musik".

Slå en tur forbi. Der er sikkert noget, der overrasker dig. :)
Done ,... du har ret !!!

Desværre var der ikke et par timer til rådighed til at dykke langt tilbage
/Dub

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Billede

Ja! I dag kom der en minilogue xd desktop ind af døren.
Den lyder svine fedt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Der er fame mange ting at glæde sig over, synes jeg. Hele tiden.
I aften var jeg til netværkmøde på Rytmisk Center (kbh) –– kun min anden gang, men syns det er nogle gode folk.

Og så er der jo den enorme opfindsomhed, mange folk lægger i même-dillen ...... :lol: grineren
Vedhæftede filer
Screen Shot 2019-11-05 at 00.16.33.png
Screen Shot 2019-11-05 at 00.16.33.png (2.28 MiB) Vist 390 gange
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har lige uploadet til og med maj næste år i mine udgivelser. Og med en del mere på trapperne. Arbejdsløshed skal ikke undervurderes :lol:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har landet et job til januar. Godt nok kun for 5 uger. Men det kan måske føre mere med sig. :banan:

Og foreløbig er mine ansøgninger stadig 1:1 med at komme til jobsamtale. Men nu skal jeg jo så til "at søge bredt" :roll:

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

SustainerPlayer skrev:Har landet et job til januar. Godt nok kun for 5 uger. Men det kan måske føre mere med sig. :banan:

Og foreløbig er mine ansøgninger stadig 1:1 med at komme til jobsamtale. Men nu skal jeg jo så til "at søge bredt" :roll:
Fedt! :-D Tillykke :clap:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:Har landet et job til januar. Godt nok kun for 5 uger. Men det kan måske føre mere med sig. :banan:

Og foreløbig er mine ansøgninger stadig 1:1 med at komme til jobsamtale. Men nu skal jeg jo så til "at søge bredt" :roll:
Det var da en god forsinket fødselsdags gave. :) Tillykke

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

SustainerPlayer skrev:Har landet et job til januar. Godt nok kun for 5 uger. Men det kan måske føre mere med sig. :banan:

Og foreløbig er mine ansøgninger stadig 1:1 med at komme til jobsamtale. Men nu skal jeg jo så til "at søge bredt" :roll:
Gratulerer! :-D

Det lyder fjollet, men: husk at drømme. Husk at tage chancer de steder du drømmer om at arbejde. You’ve got nothing to lose :-)

Jeg hepper på dig!

Medlemsavatar
MarkBass
Forum Donator
Indlæg: 358
Sted: Nyborg

Indlæg af MarkBass »

SustainerPlayer skrev:Har landet et job til januar. Godt nok kun for 5 uger. Men det kan måske føre mere med sig. :banan:

Og foreløbig er mine ansøgninger stadig 1:1 med at komme til jobsamtale. Men nu skal jeg jo så til "at søge bredt" :roll:
Tillykke! Håber du får noget fast.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tak drenge. Det varmer. :)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Mike-air skrev: Det lyder fjollet, men: husk at drømme. Husk at tage chancer de steder du drømmer om at arbejde. You’ve got nothing to lose :-)
So much this :)

Held og Lykke Hans
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Har landet et job til januar. Godt nok kun for 5 uger. Men det kan måske føre mere med sig. :banan:

Og foreløbig er mine ansøgninger stadig 1:1 med at komme til jobsamtale. Men nu skal jeg jo så til "at søge bredt" :roll:
Et mere tillykke !!!!
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Sustainer jeg tror lydmaskinen hepper så meget på dig at det næsten skulle have haft sin egen tråd. :-D
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg vil godt glæde mig over en der, trods alt, er så åben omkring hvordan han mishandler sine instrumenter:

https://www.dba.dk/elbas-andet-maerke-p ... 060031924/

Folk køber jo også flænsede cowboy-bukser i dyre domme :lol:
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Den her vil nok være sjov at se for Mike m.fl. herinde:


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hald skrev:Sustainer jeg tror lydmaskinen hepper så meget på dig at det næsten skulle have haft sin egen tråd. :-D
Jeg er meget rørt. Tak til jer alle. :)

Nyt svar