Behringer W

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Behringer W

Indlæg af Hald »

d. 28 september skrev Behringer følgende:
Message from Uli

In 2012 we launched the X32, which has become the most successful digital mixing console in history. Until today it’s still worldwide the best selling digital mixer.
With nearly 700,000 units sold it has single-handedly changed the way musicians and artists mix, record and listen.

Do you think we could do it again?

Uli
d. 15 oktober kom denne teaser så:
30 years in the making. The most amazing product in Behringer’s 30 year history.

What will it be?


Jeg afventer spændt hvad de har i ærmet!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

W kommer jo før X. Så de har vendt alfabetet om?!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

SustainerPlayer skrev:W kommer jo før X. Så de har vendt alfabetet om?!
Jo men der står også "30 years in the making", så de startede nok på W'eren før X'eren.. :lol:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
MarkBass
Forum Donator
Indlæg: 358
Sted: Nyborg

Indlæg af MarkBass »

https://www.gearnews.com/behringer-w-stands-for-wtf/

Her gættes på Wurlitzer, Korg Wavestation, Roland W30 m.m... og ny mixer line..

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

På facebook er der også nogle der mener at det står for Wifi-upgrade til os der har en XR18 mixer med ELENDIG ubrugelig indbygget wireless, hehe..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Mit gæt er da klart en mixer. Hvorfor ellers nævne X32? Grafikken i videoen leder helt klart også mine tanker hen på en mixer, specielt den måde det er vinklet på.

Jeg gætter også på den er digital, men sat op som et fuldt udstyret board. 16 fadere, 32 kanaler måske? Kunne også være en serie med forskellige størrelse rammer.

Har dog et lille håb om en analog mixer med bred digital integration (USB in/out osv.)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Eftersom Midas lejren hos dem har gang i noget stort med digitalmixer med flere Touchscreens osv, tænker jeg at der kommer en billigere neddroslet Behringer version af den.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
EmilEmil
Medlem
Indlæg: 391
Sted: 2200

Indlæg af EmilEmil »

Jeg tror også det er en ny digital mixer... og glæder mig til at se hvad de har fundet på! X32'eren har 7 år på bagen, og er ved at være overhalet i samme pris niveau af bla A&H SQ5...

Nyt svar