Pharell syntes idag at Blurred lines er sexistisk

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Re: Pharell syntes idag at Blurred lines er sexistisk

Indlæg af SustainerPlayer »

the green 9 skrev:Jeg forstår slet ikke at i tager sådan på vej, over en gut som er flov over nogle af hans tidlige tekster. Krænkelses kulturen har gode forhold herinde.. Den hvide mands krænkelses kultur vel at mærke :-x :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:
Antog du lige vores race der? :evil:

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Haha emnet der bliver ved med at give

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

:dollargrin: Første tråd på min skærm i dag, der får mig til at le.
På den go'e måde –– hvor jeg sådan set er lidt enig med alle. Eller bare for doven til at blande mig og risikere noget selv 8-)

Var det digteren Peter Poulsen (?) der sagde cirka: "for at være sikker på at være på forkant, smider jeg en hundelort ind til min nabo –– for han krænker mig garanteret senere på ugen, hvor jeg ikke har tid" (egen opdatering).
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Indlæg: 856
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

DUBTEMPLE skrev:
the green 9 skrev:Jeg forstår slet ikke at i tager sådan på vej, over en gut som er flov over nogle af hans tidlige tekster. Krænkelses kulturen har gode forhold herinde.. Den hvide mands krænkelses kultur vel at mærke :-x :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:

Nahhh, ikke krænket, bare noget med ikke at spille klovn i et cirkus som andre har sat i scene :-)
Jeg vil slet ikke gisne om hvilket cirkus du har arbejdet før, men efter hvad jeg hører om løn og arbejdsvilkår sådanne steder, kan jeg da godt forstå at du sagde fra.
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

tomcat skrev:Var det digteren Peter Poulsen (?) der sagde cirka: "for at være sikker på at være på forkant, smider jeg en hundelort ind til min nabo –– for han krænker mig garanteret senere på ugen, hvor jeg ikke har tid" (egen opdatering).
Haha, f*ck det er genialt.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

tomcat skrev:Var det digteren Peter Poulsen (?) der sagde cirka: "for at være sikker på at være på forkant, smider jeg en hundelort ind til min nabo –– for han krænker mig garanteret senere på ugen, hvor jeg ikke har tid" (egen opdatering).
Han gjorde det kortere og mere præcist ;-)
For at værne om ytringsfriheden // råber jeg røvhul efter naboen
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

david mondrup skrev:
tomcat skrev:Var det digteren Peter Poulsen (?) der sagde cirka: "for at være sikker på at være på forkant, smider jeg en hundelort ind til min nabo –– for han krænker mig garanteret senere på ugen, hvor jeg ikke har tid" (egen opdatering).
Han gjorde det kortere og mere præcist ;-)
For at værne om ytringsfriheden // råber jeg røvhul efter naboen
:-D Aha
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

SustainerPlayer skrev:
the green 9 skrev:Jeg forstår slet ikke at i tager sådan på vej, over en gut som er flov over nogle af hans tidlige tekster. Krænkelses kulturen har gode forhold herinde.. Den hvide mands krænkelses kultur vel at mærke :-x :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:
Antog du lige vores race der? :evil:
Og køn!
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Indlæg: 856
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

jakobole skrev:
SustainerPlayer skrev:
the green 9 skrev:Jeg forstår slet ikke at i tager sådan på vej, over en gut som er flov over nogle af hans tidlige tekster. Krænkelses kulturen har gode forhold herinde.. Den hvide mands krænkelses kultur vel at mærke :-x :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:
Antog du lige vores race der? :evil:
Og køn!
Rundstyk, jeg vidste ikke at det var en hemmelighed :dollargrin:
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Nyt svar