Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Jenkins »

Spm nogen af jer ved, så har jeg snart de sidste 8 år rendt rundt med en uafklaret situation omkring hvad der skulle ske med min arbejdssituation grundet mit bipolar.

Nu er der endelig truffet en afgørelse i det hele og blev igår tilkendt en førtidspension.

Dette var bestemt ikke noget jeg har gået og drømt om men, stadig noget der forhåbentligt kan lette en smule af den unødige stres, som jrg pga min sygdom evigt har, en smule.

Samtidigt er det også lidt en personlig falliterklæring at indse at man ikke kan arbejde som mine andre jævnaldrende venner.

Men det er det som er bedst i mit tilfælde, og dette vil jeg gerne glæde mig over, altså der er kommet en afklaring på det hele

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tillykke Bjørn!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jenkins skrev:Spm nogen af jer ved, så har jeg snart de sidste 8 år rendt rundt med en uafklaret situation omkring hvad der skulle ske med min arbejdssituation grundet mit bipolar.

Nu er der endelig truffet en afgørelse i det hele og blev igår tilkendt en førtidspension.

Dette var bestemt ikke noget jeg har gået og drømt om men, stadig noget der forhåbentligt kan lette en smule af den unødige stres, som jrg pga min sygdom evigt har, en smule.

Samtidigt er det også lidt en personlig falliterklæring at indse at man ikke kan arbejde som mine andre jævnaldrende venner.

Men det er det som er bedst i mit tilfælde, og dette vil jeg gerne glæde mig over, altså der er kommet en afklaring på det hele
Det er sgu da fedt Bjørn. Tillykke!

Ja - du undgår den stress, som "systemet" desværre helt unødvendigt lægger på mange.

Men du har da en masse positivt i dit liv. Du er i toppen med din sport - og du har virkelig flair for musik (og sikkert andre ting - men det er jo det vi her på Lydmaskinen kender dig for).

:)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Glæder mig over der er nice mennesker her på maskinen som vil hinanden det godt.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Mike-air skrev:Glæder mig over der er nice mennesker her på maskinen som vil hinanden det godt.
Ja, generelt er det et utroligt dejligt sted at være, og admins er gode til at kontrollere evt ukrudt der skulle opstå.

Til Jenkins: Det er måske tidligt i livet ikke at kunne det samme som andre, men det er de færreste der har en forestilling om hvor hårdt det kan være at gå 8 år uafklaret med systemet der nogle gange forventer umulige ting af en, og andre gange ikke forventer noget af en. Jeg glæder mig over at du nu kan sætte en streg i sandet, ikke for at stoppe der, men for at smide unødigt stress bag linjen og så starte derfra, for alt efter denne streg kan blive anderledes, og måske give dig nye muligheder i forhold til dine passioner med musik og mountainboard. Ønsker alt det bedste for dig! :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Tillykke Jenkins. Afklaring er fedt.

Jeg har ti års jubilæum på mit arbejde i dag.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Smittefar skrev:
Jeg har ti års jubilæum på mit arbejde i dag.
Congrats - sådan lidt på bagkant.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg vil glæde mig over, at have fundet to fejl 40 idag.

Den ene med god hjælp fra Holger i denne tråd: Software metre - uoverenstemmelse i LUFS(i) og TP målinger

Den anden var i en coversang, jeg sidder og laver det sidste i pt. Den har været meget længe undervejs (læs: ikke arbejdet på den i årevis). Men jeg gik for alvor i gang med den i sommers. Men jeg nåede til et punkt, hvor jeg flere gange gik fra mix til master og tilbage igen.
Der var et eller andet der ikke lød rigtigt hverken som mix eller master.

Pludselig gik en prås op for mig, og jeg checkede, hvad der sad på masterbussen i mixet. Ganske rigtigt en let gang kompressor ind i en snas rumklang. Væk med det og miskmask og en let dyne blev løftet væk. Jeg gik for længe siden væk fra, at "mastere" på mixbussen - men dette projekt var fra før den tid.

Så note til mig selv: Dobbeltcheck altid, at der ikke sidder noget på masterbussen.

Derfor vil jeg også glæde mig over, at mine +50 årige ører ikke er helt ubrugelige. :ears: :dollargrin:


Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Review af Boss DS-1 distortion pedal:

:-D :-D :-D
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

I mellemtiden er chefen vist også skredet fra 24/7 ,.. så måske efterhånden ikke den samme kanal længere

Ud over at det altså kun bliver DAB ,..( har ikke DAB )
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

DAB - Det bruger jeg lige så meget som WAP
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg hører Den Korte Radioavis som podcast, så om det er FM eller DAB ændrer ikke noget, jeg er bare glad hvis de bliver holdt i luften et eller andet sted.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

david mondrup skrev:Review af Boss DS-1 distortion pedal:

:-D :-D :-D
Hahaha. Kæft det larmer. :shock:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL. Folk der overvejer at slukke ham finnen halvvejs igennem, se videoen færdig! :dollargrin:

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Christoffer I. N. skrev:LOL. Folk der overvejer at slukke ham finnen halvvejs igennem, se videoen færdig! :dollargrin:
Der sker noget helt magisk henne omkring de 2 minutter ...
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hahaha. Kaotisk.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Åårrrhhhh, det review har sgu kant! Damn, det stikker af. :dollargrin:

SUOMI :clap:
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Når man "skal" have nyt teknik, og det løber op, men også ser ud til at kunne betales af noget udestående valuta, så man kan bilde sig selv ind at det næsten er gratis.. #dårlighandelsmand #gladtekniker
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

david mondrup skrev:
Christoffer I. N. skrev:LOL. Folk der overvejer at slukke ham finnen halvvejs igennem, se videoen færdig! :dollargrin:
Der sker noget helt magisk henne omkring de 2 minutter ...
Jeg blev lige nødt til at se den igen. Jeg får våde øjne af det klip. :luny:

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Ovre på Facebook kan man hjælpe Jens med at sælge hans årgel.

Han er fra Nordjylland, så er i advaret.

Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Graceville skrev:Ovre på Facebook kan man hjælpe Jens med at sælge hans årgel.

Han er fra Nordjylland, så er i advaret.

:lol:

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Har lige købt min første OLED skærm.

f*ck yeah. Sort er sort. Intet backlight bleed eller andet pis - det ser super lækkert ud. Anbefaling herfra til LG C8 (er så prisvenlig i øjeblikket (7777,00), at jeg ikke kunne lade være). Super lækkert TV og fed remote.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Graceville skrev:Ovre på Facebook kan man hjælpe Jens med at sælge hans årgel.

Han er fra Nordjylland, så er i advaret.

Det er fantastisk!! Elsker det!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Jeg synes ikke jeg kan finde møg-spreder aka Leslie i balleparløren. Klart et mangel.

https://www.musikipedia.dk/balle-parloer
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar