SustainerPlayer skrev:Undrede mig faktisk over, at den mail fra skat faktisk indeholdt flere direkte links.
Skat er nogle amatørnisser.
Præcis min tanke også!
SustainerPlayer skrev:Undrede mig faktisk over, at den mail fra skat faktisk indeholdt flere direkte links.
Skat er nogle amatørnisser.
SustainerPlayer skrev:Ahhmen ... fuckin vuvuzelaer![]()
AvS skrev:Jeg undres over det som vi kalder "salater". Jeg snakker om italiensk salat, kyllingesalat, rejesalat osv. Det er så hjernelamt klamt. Især den man kan købe færdigt. 90% "mayo" med diverse skrald fra enten plante- eller dyreriget. Jeg undres over hvorfor man spiser det, men også hvordan ordet salat overhovedet er kommet i brug her.
Mr. Soundman skrev:Det undrer mig, at de thailandske fodbolddrenge kunne finde på at begive sig flere kilometer ind i en grotte under svært fremkommelige forhold - nogle steder med under 40 cm til "loftet" - kun for at søge ly for noget regn.
Hvis man havde haft en flok løver efter sig - så JA - jeg havde gjort det samme. Eller hvis man havde haft en Breivik gående løs rundt i nærheden for den sags skyld. Men for et regnvejr??Man skulle tro, at et par meter havde været rigeligt for at få læ.
Har de mon kommet ud i noget, hvor det ene har ført til det næste, som så har ført til det tredje osv., og pludselig er de kommet rigtig rigtig langt ind i grottesystemet? Måske har de kedet sig, hvis de har siddet i flere timer, og så begyndt at udforske krotten længere inde... måske også i håb om at finde et sted, hvor der var mere bekvemt at opholde sig...? Pludselig opdager de så, at den vej de kom ad er blevet blokeret af vand... så kravler man endnu længere ind, og bagefter bliver en passage længere inde i grotten blokeret af vand osv., således at man gradvist tvinges længere og længere ind? Måske har de håbet på at finde en anden udgang, end den de kom ind ad? Måske er de faret vild i grottesystemet bl.a. pga. mørket?
Hvad forestiller I andre jer? Lyder det ikke umiddelbart mærkeligt, at man bare pga. et regnvejr kommer så grueligt på afveje?
Kimex skrev:Jeg gjorde mange endnu mere hovedløse ting som dreng. Jeg kravlede ud på taget fra tagvinduet i vores loftværelse på 4 sal. Kravlede op af murstenshuse , hvor hveranden mursten var fjernet som en trappe, balancerede på en 25-30 cm. bred mur i 4 meters højde. Og jeg var langt yngre end de yngste drenge i grotten. Men den 25 årige træner skulle måske have været bedre forberedt, men 25 år er heller ikke meget.
SustainerPlayer skrev:Regnvejr. Hvordan er det nu lige man håndterer det? Det er ved at være længe siden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Joachip skrev:Det her er altså virkeligt langt oppe af min underlighedsstige (et ord jeg godt tror man må opfinde til den her lejlighed).
Demo-scenens musiksmag har alle dage været... øhh... speciel!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst