Nu fik jeg testet sådan en ekstern video adapter til 800,- fra startech og den gjorde signalet en anelse mere "muddy" og så lackede den tilpas meget til det blev irriterende.
Hmm..
Jeg kører både med thunderbolt og fireware enheder. Har FW i min Mac, men også kun en TB udgang, som jeg brugte til skærm - så måtte ud og købe en adapter (mener den kostede 1800kr) for at kunne få nok porte. Mener at TB satelitterne også har TB ud - det har deres Apollo (som jeg har) dog ikke - derfor adapter.
Har du modelnavnet på den "dims" til 1800,- som du har der virker?

Umiddelbart så er fordelen ved Apollo Twin og lign at du kan live tracke f.eks vokaler med uad plugs på. Det kan man ikke med en Sattelite. Min første tanke er "at det gør man, da bare efterfølgende?". Jeg synes bare at læse brugernes erfaringer siger at det ikke er det samme fordi converterne på deres lydkort kan et eller andet vildt fedt. Men om du kommer en LA2 kompressor på mens du optager eller efter du optager er vel et fedt? Hvad er jeres erfaringer?
Jeg synes også at forstå at rigtig mange har Satteliterne SAMMEN med et af deres lydkort for at få den ekstra CPU kraft.