iZotope VocalSynth 2

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Bliver spændende. Bruger version 1 meget.

Er dog lidt valen ved, at det virker til, at man skal tvinges over i en "kreativ suite". Jeg har ikke rigtigt brug for det andet software i den pakke.

Og modsat de fleste andre, er jeg ikke ved at gå til over Izotopes andre produkter generelt. Så "inter-plugin" kommunikation er heller ikke et must.

Håber der kommer et rent upgrade-tilbud.

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

SustainerPlayer skrev:Bliver spændende. Bruger version 1 meget.

Er dog lidt valen ved, at det virker til, at man skal tvinges over i en "kreativ suite". Jeg har ikke rigtigt brug for det andet software i den pakke.

Og modsat de fleste andre, er jeg ikke ved at gå til over Izotopes andre produkter generelt. Så "inter-plugin" kommunikation er heller ikke et must.

Håber der kommer et rent upgrade-tilbud.
Er osse selv glad for 1’eren!

Mener bestemt at 2’eren er en gratis update til dem der har i forvejen! :wink: 8-)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hvis 2'eren er gratis er det da ekseptionelt, man plejer vel sådan generelt at skulle betale når der springes op til hele nye versioner,...

(har ikke selv fået noget specifik info)

Forventer noget i stil med intro upgrade 50 USD, derefter 100 USD for upgrade

Senere vil vi så opleve discountede upgrades lejlighedsvist

Undrer mig over at nogen kan udlægge teksten derhen at man skal tvinges over i suiten, gir ingen mening, (og ville iøvrigt også være et selvmål rent forretnings-mæssigt)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hm ja. Det ville jeg da gerne ha' i arsenalet. Men den nye udgave af Zynaptiq Orange Vocoder kommer nok i første række.
Jeg slår nok til hvis der kommer nobrainer tilbud lignende dem de ofte kører med Trash 2. Men det sker nok ikke lige foreløbigt.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Så er det om den kan klare de helt små samplerates uden det knækker, så man kan bruge den live. 1'eren kunne ikke.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Graceville skrev:Så er det om den kan klare de helt små samplerates uden det knækker, så man kan bruge den live. 1'eren kunne ikke.
Det ville være min eneste chance for at blive shredder! :-D

TT: Da de ikke rigtigt "slår på tromme" for det, tror jeg heller ikke denne version bliver et live-venligt plug - desværre.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Der kan selvfølgelig opgraderes til Vocalsynth 2 ,.. uden at gå til suiten som det blev antydet

Nogenlunde som jeg skitserede ovenfor, (dog 79 USD, og ikke 50 USD som jeg gættede på),..

Såvidt jeg nu kan se er der en "loyalty" upgrade fra Vocalsynth 1 > 2 til 79 USD ,..

Desværre manifesterer den sig ikke i mit brugerområde under eglible upgrades ,.. suiten ses heller ikke

Ligner en teknisk fejl, ser ud til jeg skal trækkes med dem endu en gang, autorisationen var også noget makværk der matte support på

En vis træthed er ved at indfinde sig med izotope
Vedhæftede filer
izo.JPG
izo.JPG (134 KiB) Vist 535 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja, der er heller aldrig styr på opgraderings-tilbud på min brugerside. De burde skrotte den slags service når de ikke kan finde ud af at vedligeholde det.

Jeg er lidt fristet af at bruge deres crossgrade til 99$..

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »
















Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Absolut top plug.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tak Christoffer ,... lyder lovende ,...
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så er der gode tilbud på såvel alm upgrade samt suite fra Audiodeluxe

F.eks før nævnte alm royalty-upgrade til 79 usd, her til 66.99 usd ved check out

https://www.audiodeluxe.com/taxonomy/te ... 1fd7b4ee7b
/Dub

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

DUBTEMPLE skrev:Så er der gode tilbud på såvel alm upgrade samt suite fra Audiodeluxe

F.eks før nævnte alm royalty-upgrade til 79 usd, her til 66.99 usd ved check out

https://www.audiodeluxe.com/taxonomy/te ... 1fd7b4ee7b
Tak for tippet! 8-)

Jeg læste for hurtigt og var naiv da de breakede nyheden (troede “gratis”!), men de 420 kr er vist godt givet ud! :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

De har lagt nogle genre-baserede eksempler op:




Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

En mere.


Nyt svar