Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

SustainerPlayer skrev:
Mike-air skrev:Sorry jeg lige spammer den her tråd ...
Man kan ikke få for meget glæde.
Mike-air skrev:
Men ja, det kunne også sagtens være noget andet vejr-relateret. Who knows.
Den flyve-tekniske årsag er simpelthen, at de benytter enhver undskyldning for ikke at flyve til Norge. 8-)
De er nogle dovne hunde, de nordmænd!

Endnu noget at glæde sig over:
Jeg har meget muligt en forfærdelig humor, men har næsten haft mavekramper af grin over denne overspillede parodi.


Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev:En anden god anbefaling er "Kongens valg" som omhandler hvad der skete omkring den Norske konge i de første timer af Tysklands besættelse. Dansk skuespiller i hovedrollen - som taler Dansk, fordi den Norske konge var en dansk prins.

Men Geiranger er lidt Hollywood, selv om den er OK realistisk (hvis man skal tro min kæreste).
Tak igen, checker ud på den med kongen senere, har nu set trailere m.m. for "Bølgen", skal helt sikkert ses, og det blir når jeg falder over DVDen billigt, tror den er realistisk, bortset fra at byen nok ville have været evakueret i bedre tid IRL
/Dub

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Ibrahim Electric (live for lidt siden).

De giver den stadigvæk max gas! Og dejligt varieret.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

De er bare topfede
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Skærmbillede 2018-02-03 kl. 17.04.28.png

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Faldt over denne topfede artikel omkring game-ai, med fokus på Starcraft, som åbenbart også er det foretrukne valg til AI-forskning:
https://www.cs.auckland.ac.nz/research/ ... IMag14.pdf

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Joachip skrev:Ibrahim Electric (live for lidt siden).

De giver den stadigvæk max gas! Og dejligt varieret.
Jeg vendte dem lidt ryggen for 8 år siden da de havde masker på på scenen, det var for mig lidt mærkeligt og distancerende til publikum. Tror jeg så dem i Falkoner Salen og syntes det var top kedeligt.

Sidst jeg så dem var på Musik i lejet for halvandet år siden, en af de mest intense og bedste koncerter jeg har deltaget i som publikum.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Fedt. Altså, skulle jeg sige en kritiserende ting omkring deres koncert i torsdags, så ville det være at de ligesom prøver at holde energiniveau'et helt oppe det meste af tiden. Det kan bare ikke lade sig gøre, uanset hvor god man er. Så de to eneste numre, som havde stille passager, var faktisk dem som virkeligt fangede folks interesse.

Ja man kunne vel egentlig sige at, der kan ikke være bjergtop over det hele. Der er nødt til også at være dale, før man opdager hvor flot et bjerglandskab er. Pauser og luft er vigtigt. (Ja, jeg er faktisk selv blevet mindet om dette her på forummet, fordi jeg postede et track som netop var for overfyldt og aldrig slappede af.)
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Så fik man lige taget sig sammen til at købe billetter til Jeff Beck og Michael Landau

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ser sgu lækkert ud. "“Scraps Of The Untainted Sky”: The Epic Dystopian Artworks By Daniel Dociu"
https://designyoutrust.com/2018/02/scra ... iel-dociu/


En smagsprøve:

Billede

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Fandt lige en gammel hdd med filerne til en demo cd fra 1998, troede de var væk for altid. Lavet i hhv fastracker 2 og Madtracker på pc :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Flot åbningsceremoni!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Weekend, drøner op ad E4, fedeste vejr, en tur i skoven, så bacon-bøf og biks, i aften til koncert med danske Phønix i Lammhult, livet er godt :-)

http://www.phonixfolk.dk/
Vedhæftede filer
20180209_144935.jpg
20180209_144935.jpg (827.25 KiB) Vist 1172 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Rimelig stor elg alligevel.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Rimelig stor elg alligevel.
Ja, de fleste ved jo godt at de er store, men blir så alligevel overrasket over HVOR store de faktisk er :-) :-)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Gør mig glad, håber sgu at hun bliver ved med at øve :-)

/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg vil gerne glæde mig over lige at have sparet 15k på en sofa pga. en rabat+prisgaranti hos Bolia. Godt nok halvdelen der er på et gavekort, men det er da en lækker surprise.

Så vil jeg også glæde mig over at Rune og jeg (ok, mest Rune) arbejder på Lydmaskinen V2. Helt nyt strømlinet style og et par nye funktioner. Utroligt hvor meget pillearbejde og mange forbehold der er når man laver den slags phpBB+CSS.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja, dejligt at kunne bidrage med mærkelige udfordringer fra Internet Explorer... :-D

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mere visuelt at glæde sig over:

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Efter 8 minutter kan jeg stadig ikke orientere mig, men regner med at se hele filmen og se, hvad det ender med.

Fed musik.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

84C39CDD-2CD4-4171-990A-873728FE17FF.jpeg
Glæder mig over solskin og sne! :-D

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det her er god spas


Billede

#notadrummer #notakeyboardplayer
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Et computerspil jeg har arbejdet de sidste 9 måneder på (musik og lyddesign) udkommer til early access meget snart!

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

At gå rundt og gøre rent, tørre låger af i køkkenet, og tænke at det var da pudsigt at den låge har et håndtag i den side, det har jeg ikke bemærket før, for derefter langsomt at regne sig frem til at det ingen mening giver, åbne med det mystiske håndtag, og opdage et helt skab i køkkenet som jeg ikke har bemærket før, og som jeg så nu i dag har åbnet for første gang i de snart fem måneder jeg har boet her. Hvor er det altså mærkeligt. Det er som om skabet er groet frem i løbet af natten. Men jeg kan sagtens bruge det, så det kommer her i glædestråden.
Min datter bor her halvdelen af tiden, og har aldrig bemærket det. Min far har gået her i to dage og lavet mad op til jul, uden at bemærke det. En kvinde, der har været så sød at sove her sammen med mig et par gange i sidste uge (hvilket også er noget at glæde sig over, men det er denne historie uvedkommende), og selv har måttet sørge for morgenmad fordi jeg skulle tidligt på arbejde, har ikke set det. Ingen har tilsyneladende bemærket det mystiske i at der er et helt skab uden noget i. Virkelig mystisk.
2018-02-16 14.10.13.jpg
2018-02-16 14.10.13.jpg (367.46 KiB) Vist 1011 gange
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar