Studio monitors til en rimelig pris M-Audio BX5 D3

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Re: Studio monitors til en rimelig pris M-Audio BX5 D3

Indlæg af gasolin »

Hvorfor skulle det dog det,er fri fragt begge veje, 30 dages penge tilbage garanti, for 43kr ekstra 6 års garanti og 180 dages tilbagebatalingsgaranti ikke bedre end nogen anden dansk butik som f.eks 4sound,coolshop,danguitar,soundstorexl og hvad de nu hedder kan tilbyde ?

https://www.gear4music.dk/da/PA-DJ-and- ... nitor/1Z1A pris incl fragt (1726kr,2 år garanti & 30 dages refundering garanti )


https://www.4sound.dk/studie/studiemoni ... dio-bx5-d3 pris incl fragt (2078kr, tænker de også har 2 år garanti, de har 30 dages returret)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Gear4music er ikke en dansk butik

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

4sound er heller ikke dansk i mine øjne, lige så lidt som Thomann,..
/Dub

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

Siger ikke 4sound er en dansk butik, men at f.eks 4sound tildiligere aage ikke har så gode garanti muligheder og fri fragt med lang tids penge tilbage garanti som gear4music, derfor var gear4music mere interessant end 4sound da priseren samtidg var lavere end 4sound.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

4sound DK er en dansk butik med dansk CVR nummer. Alle dine ordrer håndteres udelukkende i DK.

Hverken Thomann eller Gear4music er danske

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

Er vel lige meget om thomann eller Gear4music er danske, handler der hvor varen er billigst eller hvor den kan fås, 4sound havde ikke en vare jeg manglede, det samme med av connection, så må jeg handle et andet sted.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

4sound er Norsk, uanset om de arbejder under dække af dansk CVR, ligesåvel som McDonald's er amerikansk, og styres derfra, samt fører værdier ind og ud mellem sine forskellige grene af koncernen.

Ja, selvfølgelig er det lige meget, ingen af dem er danske :-)

Og ikke noget særlig "lokal-patriotisk" over 4sound, jeg betragter 4sound på samme måde som hvis tyske Thomann åbnede en lokal-filial i DK

Er øvrigt ved at få lidt mere fokus på Musikstore nede i Tyskland, de har nu 3 års garanti ligesom Thomann, og visse mærker og ting som Thomann ikke fører
/Dub

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

Kunne ikke få det jeg skulle bruge hos 4sound, så måtte jeg købe hos thomann.

Køber gerne i danske butikker, men det svært når de ikke har det jeg gerne vil købe.

Thomann under 750kr incl fragt (ialt 96€) havde jeg kunne købe det i 4sound havde det kostet mig 1118kr uden fragt da det først er vare over 1999kr hvor der er fri fragt.

Sjovt nok er der med dhl, men når pakken som jeg for i morgen kommer til danmark er det post nord der tager sig af den, også selv om vi har en dansk afdeling af dhl.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ja, det er ikke til at hitte rede i hvem der har alliancer med hvem, ofte ryger trace and trace når pakken bytter hænder :-(

Kun UPS er man sikker på holder sig inden for sit eget system, (hvilket dog langt fra er problemløst)
/Dub

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

I disse tider er det da kun en fordel at postnord overtager, selv om vi har en dansk dhl afdeling.

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Min kommentar hang sammen med måden der blev debateret på, der var mere interesse i at linke til forhandler og pris end at snakke om reele alternativer.

Det er et mønster jeg har set ofte før, både herinde og på andre fora, derfor jeg kom med den pågældende kommentar.
A fancy tagline goes here...

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

jeg endt ikke med m audio de stadig har trinløs gain.volumeknap, fandt jeg noget brugt istedet for, der trods manglende returret og garanti var noget jeg godt turde købe.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg forstår ikke dit ønske om at have trin på din volumen, hvad hvis de ikke er kalibreret præcis nok, så den korrekt lydstyrke er mellem 2 trin?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

sidder altså ikke lige og har noget jeg kan måle med så gain, volumen er ens for begge højtaler

Default avatar
gasolin
Medlem
Indlæg: 304

Indlæg af gasolin »

Blev et sæt Yamah HS7

De skal lige spilles til som nogen skriver de skal før lyden er optimal, men pink floyd's dark side of the moon, george michael listen without prejudice ( mtv unplugged deluxe) og roy orbison black and white night alle fra tidal hifi lyder rigtig godt i toppen som ofte er noget burn in ændre lidt på.

Nyt svar