Eowave Quandrantid Swarm synth på Kickstarter

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Fin nok ide, men er det kun mig der kan se et problem når der først kommer lidt flere patchkabler ind i billedet?
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Skulle problemet være at kablerne fylder iforhold til adgang til pots? Modular-brugere har vel den slags "problem" konstant i så fald.

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Christoffer I. N. skrev:Skulle problemet være at kablerne fylder iforhold til adgang til pots? Modular-brugere har vel den slags "problem" konstant i så fald.
Jo, men den er vel ikke ment til modular brugere :D ... og det handler vel også om hvordan man organiserer patchpoints... nogle moduler til modular systemer har været forudseende og sætter alle patchpoints i bunden, hvilket jeg synes er mest praktisk så man kan komme til...

Jeg tror såmænd at dem der synes ideen er god, nok skal være ret ligeglade med patchcords, men se video'en... allerede ved første forsøg på at række ind over ET ENKELT patchkabel hamrer han fingrene ind i ledningen :lol: ...

Jeg synes bare godt at developers nogle gange kunne tænke en lille smule mere over hvor de placerer tingene... men ved også godt, at når det hele er loddet på et print neden under, inklusiv patchpoints, at det så måske kan være svært at få det til at passe...

Det var bare min første tanke da jeg så den... og så de sygeligt små pots... men det er vidst en prototype, så måske det ændrer sig... der er rigeligt med plads til lidt større knobs synes jeg...

Men synes den lyder spændende, da den i det mindste er nytænkning efter nye lyduniverser, frem for det vanlige subtraktive VCO>VCF>VCA :)
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Nyt svar