Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af DUBTEMPLE »

Virkningen vil være begrænset, men fint nok at fjerne kalk central,...

Jeg glæder mig over at bremseklodserne er slået kraftigt i hvad køb af software og hardware angår,.. min G.A.S. er ved at komme under control

Intet er "ulovligt", der vil fortsat blive købt ting,...

Men dem der ønsker en bid af mine penge skal fremover anstrænge sig endu mere, både på pris, og kvalitet,... m.m. :-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tja - det skal nævnes, at vandet her ellers er ekstremt kalkholdigt. Der står nærmest en drypsten efter at en hane har været åben. Jeg går også ud fra, at det er derfor, de indfører det her først.

Ja - jeg mener også, jeg har minimeret indkøbet af nye plugs. Unden det er lov heller. Der ryger dog lidt hardware ind. :-D

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg sveder meget, når jeg spiller guitar, og min sved går direkte i strengene, så de som regel mister al lyd og er på randen af at springe efter blot et enkelt job. I går spillede jeg for første gang i meget lang tid i langærmet skjorte med knappede manchetter. Tilsyneladende holdt det sveden væk fra strengene, så de er i meget fin form i dag. Det skal jeg eksperimentere noget mere med.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Min mac pro stod af igår aftes. Det er selvfølgelig ikke noget at glæde sig over.... Men jeg glæder mig over at det sker NU, efter mit speciale.. Og ikke imens det stod på, hvor jeg var dybt afhængig af den til at knuse tal.

Den har udfyldt sin værnepligt, og nu er det tid til at prøve kræfter med noget nyt. Eks. en selv-byg linux maskine.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Er glad for jeg fik en binaural, optagelse af tordenvejret: https://soundcloud.com/glemt/thunder-binaural/s-tCs3r

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Søren Kragh verdensmester sammen med hans hold! :denmark: :banan:

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg vandt en auktion på Ebay omkring en original VW radio med Carplay, den var meget billig da den stammer fra det kinesiske marked (sendes fra UK), hvor de ofte bliver taget ud og erstattet af andre radioer, så bliver de sendt til USA og Europa hvor de passer i vores VW'er og vi kan opgradere vores ældre tyskere uden at sælge en kropsdel. Now we wait.. (RCD330 187b versionen for dem der er interesseret i den slags.)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Hald skrev:Jeg vandt en auktion på Ebay omkring en original VW radio med Carplay, den var meget billig da den stammer fra det kinesiske marked (sendes fra UK), hvor de ofte bliver taget ud og erstattet af andre radioer, så bliver de sendt til USA og Europa hvor de passer i vores VW'er og vi kan opgradere vores ældre tyskere uden at sælge en kropsdel. Now we wait.. (RCD330 187b versionen for dem der er interesseret i den slags.)
En kinesisk radio.... Jeg tør ikke tænke på hvordan Radioavisen lyder... sejt du kan forstå den slags :)
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Nicolai skrev: En kinesisk radio.... Jeg tør ikke tænke på hvordan Radioavisen lyder... sejt du kan forstå den slags :)
Den har engelsk som andet sprog, og FM radio og DAB er alligevel ikke noget der virker om nogle år når man skifter til DAB+, så hvis jeg kan bruge min Smartphone til at give den indhold passer det mig strålende.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Min humor har en evne til at ramme ved siden af.... :)
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mikkel Bjerg, dansk U23 verdensmester i enkeltstart! :denmark: :banan:

4 discipliner kørt, 3 danske medaljer.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

"School Asks 100 Graffiti Artists To Paint It Before Renovation, And Result Is Better Than Any Renovation"
https://www.boredpanda.com/100-graffiti ... ab2-paris/

et eksempel:

Billede

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg er fan af det der, for hvorfor skal skoler se så kedelige ud?
Skal vores børn virkeligt helst ende som grå kontormus? :roll:
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er langt fra altid jeg gider glo flere sider på de Bored Panda artikler, men der er rigtig mange fede malerier i den her.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg købte Izotope RX Elements, da det var på tilbud for et stykke tid siden. Jeg var ikke helt sikker på, om jeg ville komme til at bruge det, og hvad jeg egentlig skulle bruge det til. I går aftes redigerede jeg tale-sporet til min næste youtube video (optaget med kondensatormikrofon ca. 50 cm fra min mund, så der var masser af støj), og elements gør det bare super godt. Der var også en masse guitaroverhør, der bare skulle klippes ud. Det kunne jeg også gøre i reaper, men workflowet i elements er bare pisselækkert.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Det er langt fra altid jeg gider glo flere sider på de Bored Panda artikler, men der er rigtig mange fede malerier i den her.
Tak for deling, det er afsindig godt lavet !!!!!!!!!!!!!
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Smittefar skrev: (optaget med kondensatormikrofon ca. 50 cm fra min mund, så der var masser af støj)
Ja?! :-P

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

SustainerPlayer skrev:
Smittefar skrev: (optaget med kondensatormikrofon ca. 50 cm fra min mund, så der var masser af støj)
Ja?! :-P
I see what you did there [emoji12]

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Den stigning skulle ikke ha' været 200 meter længere, så var Froome blevet hentet inden toppen.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Endnu en dansk cykel-VM medalje! :denmark:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og en bronze!! :denmark:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det er kun James, der kan få det til at fungere ...


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

JUNIOR VERDENSMESTER!!!!! :denmark:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og endnu en dansk bronze! :denmark:

Nyt svar